ПЛАН РОБОТИ

МО ВЧИТЕЛІВ

СУСПІЛЬНО – ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

НА 2021-2022 Н.Р.

Керівник МО : Беля С.М.

Провідна науково - методична проблема:

« Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження особистісно-орієнтовної педагогіки»

Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів суспільно – гуманітарного циклу:

№ з/п Прізвище та ініціали вчителя Освіта Стаж Категорія Звання Методична тема, над якою працює вчитель
1. Беля С. М. вища 18 вища Використання інтерактивних методів на уроках німецької мови
2. Бумбар М. І. вища 40 вища вчитель-методист Формування креативних умінь і навичок учнів на уроках української мови та літератури у процесі краєзнавчих матеріалів
3. Ворон М.Ю. вища 26 вища Старший учитель Використання ІКТна уроках історії та правознавства
4. Лебедєва О.Ю. вища 24 вища Використання мультимедійних технологій на уроках зарубіжної літератури
5. Мельникова А. О. вища Розвиток навичок усного мовлення
6. Попович Н.І. вища 8 ІІ категорія Пошук ефективних шляхів і методів вивчення історії
7. Росоха В.Ю. вища 35 вища Шляхи компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури
8. Росоха М. Ю. вища 33 вища Гармонійне поєднання чотирьох рівнів мовленнєвої діяльності
9. Самборин Н.В. вища 15 вища Старший учитель Використання інтерактивних методів на уроках української мови та літератури
10. Субота В. І. вища 3 Пошук ефективних шляхів і методів вивчення історії
11. Сятиня Х.М. вища 31 вища Стратегія формування читача
12. Чуп Н.Ю. вища 35 вища Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови

Аналіз роботи шкільного МО вчителів

суспільно-гуманітарного циклу

у 2020- 2021 навчальному році

У 2020 – 2021 н.р. методоб’єднання вчителів суспільно – гуманітарного

циклу продовжило роботу над провідною науково- методичною проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості» через реалізацію загальношкільної проблеми «Формування творчості учня шляхом використання засобів креативної освіти та інформаційно – комунікативних технологій в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності школи».

ШМК впроваджувала ідеї гуманізації та особистісного підходу в практичну діяльність кожного вчителя; велася підтримка дослідницької роботи вчителів, впровадження ними інноваційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Протягом навчального року члени методоб’єднання давали відкриті уроки .

У жовтні проведено шкільні предметні олімпіади з гуманітарних предметів.

Методоб’єднання провело моніторингові дослідження рівня навченості учнів з німецької мови.

В роботі застосовувалися такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.

Відбулися, передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства освіти та науки України, обласного управління освіти та районного відділу освіти.

Проаналізувавши роботу методоб’єднання, визначаємо такі проблеми:

в недостатній мірі використовуються інтерактивні технології під час викладання суспільно- гуманітарних дисциплін;

Завдання МО учителів суспільно- гуманітарного циклу на 2021 – 2022 н.р.

Виходячи з вище сказаного, МО намічає такі напрямки роботи в 2021 – 2022 н.р.:

1. Здійснення науково- методичного забезпечення розвитку освіти.

2. Модернізація структурної моделі науково-методичної роботи з педкадрами.

3. Адаптація учнів до проведення незалежного зовнішнього тестування.

4. Забезпечення індивідуально – консультативного підходу до кожного вчителя.

5. Впровадження дистанційного навчання в практичну діяльність вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

6. Опрацювання нормативно – інструктивних матеріалів ,що стосуються викладання предметів у 5-11 класах.

7. Підготовка учнів до складання ЗНО та ДПА.

8. Пiдготовка до роботи в умовах НУШ.

І тематика засідань

МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2021-2022 н.р.

Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу у 2021-2022 навчальному році.

Мета: ознайомлення з нормативними документами, що стосуються організації навчально-виховного процесу у 2021-2022 н.р.

№ з/п ЗМІСТ Форми, методи роботи
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення української мови й літератури, зарубіжної літератури, німецької мови, історії й правознавства. Обговорення
2. Погодження календарно-тематичних планів навчання української мови й літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, німецької мови, історії, правознавства та християнської етики. Обговорення
3. Завдання МК по підготовці учнів до участі у шкільних та районних олімпіадах.
4. Ознайомлення з нормативними документами, програмами, підручниками, художньою та методичною літературою.
5. Обговорення рекомендацій змін до програм у 2021-2022 н.р. Обговорення
6. Аналіз результатів ЗНО та ДПА Інформація ЗДНВР
7. Викладання предметів у 5-11 класах. Доповідь Ворон М.Ю.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підготуватися членам динамічної групи до обміну досвідом з теми « Використання нових інформаційних технологій».
2. Підготувати відкритий урок з християнської етики (Попович Н.I)
3. Розпочати підготовку учнів до шкільних та районних олімпіад.
4. Поповнити навчальні кабінети дидактичним та роздатковим матеріалом.

ІІ засідання

Жовтень 2021

Тема. Використання активних методів навчання на уроках суспільно – гуманітарного циклу.

Мета. Актуалізувати питання про використання активних методів навчання на уроках

суспільно-гуманітарного циклу. Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо використання активних методів навчання на уроках.

№ з/ п Зміст Форми, методи роботи
1. Використання нових інформаційних технологій на уроках гуманітарного циклу. З досвіду роботи
2. Обговорення типової освтіньої програми для 5-9 класв НУШ. Обговорення
3. Обговорення індивідуальних планів роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Обговорення
4. Вимоги до виконання письмових робіт загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури. Обговорення
5. Підсумки шкільних олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Звіти
6. Відкритий урок з християнської етики (Попович Н.I) Спостереження
7. Аналіз та самоаналіз відкритого уроку.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підготуватися до обговорення питання з теми « Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з зарубіжної літератури»
2. Підготувати план проведення тижня з української літератури

ІІІ засідання

Грудень 2021

Тема. Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з української мови й літератури, іноземної мови, зарубіжної літератури, історії, правознавства.

Мета. Актуалізувати питання активізації розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу.

№ з/ п ЗМІСТ Форми, методи роботи
1. Обмін думками з наступних питань: - Підготовка учнів до активного сприймання і засвоєння нового матеріалу – проблема навчання на уроках; самостійна робота учнів на уроці; вимоги до розповіді вчителя; використання наочності і ТЗН під час вивчення нового матеріалу. Диспут
2. Відкритий урок з української мови (Сятиня Х. М.) Спостереження
3. Підсумки II етапу олімпіад з базових дисциплін.
4. Аналіз та самоаналіз відкритого уроку.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підготувати творчі звіти вчителям, що атестуються. Звіти
2. Підготувати план проведення тижня з правознавства. Підготувати план

ІV засідання

Лютий 2022

Тема. Творчі звіти вчителів, що атестуються.

Мета. Обмін досвідом роботи, поширення та впровадження передового педагогічного досвіду

№ з/п ЗМІСТ Форми, методи роботи
1. Опрацювання Державного стандарту базової середньої освіти ( Постанова кабінету міністрів Украни від 30.09.2020 р. №898) Обговорення
2. Відвідування та обговорення відкритого уроку з української літератури ( Бумбар М.I.) Спостереження
3. Творчі звіти вчителів: система роботи; робота з обдарованими учнями; диференційоване навчання; оцінювання знань і умінь учнів; проведення контрольних робіт. Творчі звіти
4. Огляд робочих місць вчителів, що атестуються. Обговорення
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуватися до обговорення та погодження завдань для проведення ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

V засідання

Квітень 2022

Тема. Нові методики та підходи в організації позакласної роботи з метою підвищення інтересу учнів до культури рідного краю, поглиблення знань з предметів суспільно- гуманітарного циклу.

№ з/ п ЗМІСТ Форми,методи роботи
1. Звіт про роботу протягом навчального року, оцінка діяльності МО, досягнень та недоліків, визначення шляхів удосконалення роботи МО в наступному навчальному році. Звіт голови МК
2. Виконання програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Обговорення
3. Відвідування та обговорення відкритого уроку з нiмецької мови (Мельникова А.О.) Спостереження та обговорення
4. Аналіз та самоаналіз відкритого уроку.
5. Підготовка до ЗНО та ДПА.

Кiлькiсть переглядiв: 240

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.