ПЛАН РОБОТИ
МО ВЧИТЕЛІВ
СУСПІЛЬНО – ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
НА 2021-2022 Н.Р.
Керівник МО : Беля С.М.
Провідна науково - методична проблема:
« Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження особистісно-орієнтовної педагогіки»
Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів суспільно – гуманітарного циклу:
№ з/п | Прізвище та ініціали вчителя | Освіта | Стаж | Категорія | Звання | Методична тема, над якою працює вчитель |
1. | Беля С. М. | вища | 18 | вища | Використання інтерактивних методів на уроках німецької мови | |
2. | Бумбар М. І. | вища | 40 | вища | вчитель-методист | Формування креативних умінь і навичок учнів на уроках української мови та літератури у процесі краєзнавчих матеріалів |
3. | Ворон М.Ю. | вища | 26 | вища | Старший учитель | Використання ІКТна уроках історії та правознавства |
4. | Лебедєва О.Ю. | вища | 24 | вища | Використання мультимедійних технологій на уроках зарубіжної літератури | |
5. | Мельникова А. О. | вища | Розвиток навичок усного мовлення | |||
6. | Попович Н.І. | вища | 8 | ІІ категорія | Пошук ефективних шляхів і методів вивчення історії | |
7. | Росоха В.Ю. | вища | 35 | вища | Шляхи компетентної особистості на уроках зарубіжної літератури | |
8. | Росоха М. Ю. | вища | 33 | вища | Гармонійне поєднання чотирьох рівнів мовленнєвої діяльності | |
9. | Самборин Н.В. | вища | 15 | вища | Старший учитель | Використання інтерактивних методів на уроках української мови та літератури |
10. | Субота В. І. | вища | 3 | Пошук ефективних шляхів і методів вивчення історії | ||
11. | Сятиня Х.М. | вища | 31 | вища | Стратегія формування читача | |
12. | Чуп Н.Ю. | вища | 35 | вища | Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови |
Аналіз роботи шкільного МО вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
у 2020- 2021 навчальному році
У 2020 – 2021 н.р. методоб’єднання вчителів суспільно – гуманітарного
циклу продовжило роботу над провідною науково- методичною проблемою «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості» через реалізацію загальношкільної проблеми «Формування творчості учня шляхом використання засобів креативної освіти та інформаційно – комунікативних технологій в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності школи».
ШМК впроваджувала ідеї гуманізації та особистісного підходу в практичну діяльність кожного вчителя; велася підтримка дослідницької роботи вчителів, впровадження ними інноваційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Протягом навчального року члени методоб’єднання давали відкриті уроки .
У жовтні проведено шкільні предметні олімпіади з гуманітарних предметів.
Методоб’єднання провело моніторингові дослідження рівня навченості учнів з німецької мови.
В роботі застосовувалися такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснювалися практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надавалася дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.
Відбулися, передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було опрацьовано нормативні документи Міністерства освіти та науки України, обласного управління освіти та районного відділу освіти.
Проаналізувавши роботу методоб’єднання, визначаємо такі проблеми:
в недостатній мірі використовуються інтерактивні технології під час викладання суспільно- гуманітарних дисциплін;
Завдання МО учителів суспільно- гуманітарного циклу на 2021 – 2022 н.р.
Виходячи з вище сказаного, МО намічає такі напрямки роботи в 2021 – 2022 н.р.:
1. Здійснення науково- методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Модернізація структурної моделі науково-методичної роботи з педкадрами.
3. Адаптація учнів до проведення незалежного зовнішнього тестування.
4. Забезпечення індивідуально – консультативного підходу до кожного вчителя.
5. Впровадження дистанційного навчання в практичну діяльність вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
6. Опрацювання нормативно – інструктивних матеріалів ,що стосуються викладання предметів у 5-11 класах.
7. Підготовка учнів до складання ЗНО та ДПА.
8. Пiдготовка до роботи в умовах НУШ.
І тематика засідань
МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2021-2022 н.р.
Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу у 2021-2022 навчальному році.
Мета: ознайомлення з нормативними документами, що стосуються організації навчально-виховного процесу у 2021-2022 н.р.
№ з/п | ЗМІСТ | Форми, методи роботи |
1. | Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення української мови й літератури, зарубіжної літератури, німецької мови, історії й правознавства. | Обговорення |
2. | Погодження календарно-тематичних планів навчання української мови й літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, німецької мови, історії, правознавства та християнської етики. | Обговорення |
3. | Завдання МК по підготовці учнів до участі у шкільних та районних олімпіадах. | |
4. | Ознайомлення з нормативними документами, програмами, підручниками, художньою та методичною літературою. | |
5. | Обговорення рекомендацій змін до програм у 2021-2022 н.р. | Обговорення |
6. | Аналіз результатів ЗНО та ДПА | Інформація ЗДНВР |
7. | Викладання предметів у 5-11 класах. | Доповідь Ворон М.Ю. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Підготуватися членам динамічної групи до обміну досвідом з теми « Використання нових інформаційних технологій». | |
2. | Підготувати відкритий урок з християнської етики (Попович Н.I) | |
3. | Розпочати підготовку учнів до шкільних та районних олімпіад. | |
4. | Поповнити навчальні кабінети дидактичним та роздатковим матеріалом. |
ІІ засідання
Жовтень 2021
Тема. Використання активних методів навчання на уроках суспільно – гуманітарного циклу.
Мета. Актуалізувати питання про використання активних методів навчання на уроках
суспільно-гуманітарного циклу. Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо використання активних методів навчання на уроках.
№ з/ п | Зміст | Форми, методи роботи |
1. | Використання нових інформаційних технологій на уроках гуманітарного циклу. | З досвіду роботи |
2. | Обговорення типової освтіньої програми для 5-9 класв НУШ. | Обговорення |
3. | Обговорення індивідуальних планів роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу. | Обговорення |
4. | Вимоги до виконання письмових робіт загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури. | Обговорення |
5. | Підсумки шкільних олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Звіти |
6. | Відкритий урок з християнської етики (Попович Н.I) | Спостереження |
7. | Аналіз та самоаналіз відкритого уроку. | |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Підготуватися до обговорення питання з теми « Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з зарубіжної літератури» | |
2. | Підготувати план проведення тижня з української літератури |
ІІІ засідання
Грудень 2021
Тема. Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з української мови й літератури, іноземної мови, зарубіжної літератури, історії, правознавства.
Мета. Актуалізувати питання активізації розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу.
№ з/ п | ЗМІСТ | Форми, методи роботи |
1. | Обмін думками з наступних питань: - Підготовка учнів до активного сприймання і засвоєння нового матеріалу – проблема навчання на уроках; самостійна робота учнів на уроці; вимоги до розповіді вчителя; використання наочності і ТЗН під час вивчення нового матеріалу. | Диспут |
2. | Відкритий урок з української мови (Сятиня Х. М.) | Спостереження |
3. | Підсумки II етапу олімпіад з базових дисциплін. | |
4. | Аналіз та самоаналіз відкритого уроку. | |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Підготувати творчі звіти вчителям, що атестуються. | Звіти |
2. | Підготувати план проведення тижня з правознавства. | Підготувати план |
ІV засідання
Лютий 2022
Тема. Творчі звіти вчителів, що атестуються.
Мета. Обмін досвідом роботи, поширення та впровадження передового педагогічного досвіду
№ з/п | ЗМІСТ | Форми, методи роботи |
1. | Опрацювання Державного стандарту базової середньої освіти ( Постанова кабінету міністрів Украни від 30.09.2020 р. №898) | Обговорення |
2. | Відвідування та обговорення відкритого уроку з української літератури ( Бумбар М.I.) | Спостереження |
3. | Творчі звіти вчителів: система роботи; робота з обдарованими учнями; диференційоване навчання; оцінювання знань і умінь учнів; проведення контрольних робіт. | Творчі звіти |
4. | Огляд робочих місць вчителів, що атестуються. | Обговорення |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
Підготуватися до обговорення та погодження завдань для проведення ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу. |
V засідання
Квітень 2022
Тема. Нові методики та підходи в організації позакласної роботи з метою підвищення інтересу учнів до культури рідного краю, поглиблення знань з предметів суспільно- гуманітарного циклу.
№ з/ п | ЗМІСТ | Форми,методи роботи |
1. | Звіт про роботу протягом навчального року, оцінка діяльності МО, досягнень та недоліків, визначення шляхів удосконалення роботи МО в наступному навчальному році. | Звіт голови МК |
2. | Виконання програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Обговорення |
3. | Відвідування та обговорення відкритого уроку з нiмецької мови (Мельникова А.О.) | Спостереження та обговорення |
4. | Аналіз та самоаналіз відкритого уроку. | |
5. | Підготовка до ЗНО та ДПА. | |
Коментарi