ДИТИНА МАЄ БУТИ НЕ ТІЛЬКИ УЧНЕМ, А ПЕРЕДУСІМ ЛЮДИНОЮ З РІЗНОМАНІТНИМИ ІНТЕРЕСАМИ, ЗАПИТАМИ, ПРАГНЕННЯМИ В. СУХОМЛИНСЬКИЙ

Перебування дитини в закладі – це не лише отримання якісної освіти, а й її виховання. Cистема виховної роботи закладу покликана допомогти дитині визначити не лише ким бути, а головне – як жити, як облаштувати своє життя, обрати режим інтелектуального та емоційного навантаження.

Заклад має власну систему виховної роботи, побудовану таким чином, що пріоритетні напрямки роботи реалізовуються через модульну систему, яка у цьому навчальному році охоплювала тематичних модулів. Кожний модуль складається з міні-модулів для різних вікових категорій:

- 1-4 класів;

- 5-7 класів;

- 8-9 класів;

- 10-11 класів .

Традиційно для учнів проводяться тематичні та організаційні лінійки, щосереди – засідання учнівського парламенту, щотижня – виховні години та загальношкільні свята, вечори відпочинку.

Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків відповідно до Основних орієнтирів виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243.

СТРУКТУРА ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Проблема виховної роботи закладу:

Виховна робота організована й проводиться в різних формах і напрямках:

· національно-патріотичне виховання;

· морально-правове виховання;

· художньо-естетичне виховання;

· гендерне виховання;

· екологічне виховання;

· родинно-сімейне виховання;

· формування здорового способу життя;

· трудове навчання та профорієнтація;

· художньо-естетичне виховання;

· робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед неповнолітніх.

Кожний напрям відбито в річному плані роботи закладу в доступному обсязі. Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку та самореалізації особистості кожного учня.

Управління шкільною виховною системою здійснюється через конкретизацію цілей виховання, розширення видів діяльності, введення інновацій у виховний процес, діяльність соціально – психологічної служби розширення взаємодій з середовищем. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу. Тому в закладі і визначено коло питань для пріоритетного вирішення сутності виховного процесу, функцій, які спрямовані на розв’язанні проблеми становлення творчої особистості. Створена модель управління виховним процесом.

Кiлькiсть переглядiв: 376

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.