Провідна науково-методична проблема

методичної комісії вчителів

природничо - математичного циклу:

«Вдосконалення форм і методів організації уроків природничо-математичних наук через урізноманітнення особистісно орієнтованої системи навчання, застосування передових технологій для розвитку творчої особистості кожного учня»

Мета методоб’єднанннявчителів

природничо-математичних наук:

- забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;

- впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання;

- розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;

- створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учні;

- формування бажання і уміння вчитись;

- виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці;

- інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.

Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів

природничо-математичного циклу
№ п/п Прізвище та ініціали вчителя Освіта Стаж Категорія Звання Методична тема, над якою працює вчитель
1. 1. Буркало Т. Д. вища 23 Вища Використання активних та інтерактивних методів на уроках географії
2. 2. Беля Т. Ф. вища 16 Вища Ігрові форми роботи на уроках Хімії
3. 3. Бродюк В. Ю. вища 33 Вища Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології
4. 5. Ворон В. В. вища 39 Вища старший вчитель Використання самостійності на уроках математики
5. 6. Клевець Г. В. вища 37 Вища старший вчитель Технологія колективного творчого навчання і виховання при викладанні математики
6. 7. Матічин В.В. вища 38 Вища старший вчитель Інтерактивні методи навчання на уроках фізики
7. 8. Сідей М. Ю. вища 20 Вища Впровадження комп’ютерних технологій на уроках хімії
8. 9. Ливка М. М. вища 10 ІІ Комп’ютерні технології в навчально – виховному процесі
9. Росоха І.І. вища 7 ІІ Нові інформаційні технології навчання
10. . Рущак І.М. вища 7 ІІ Застосування ком’ютерних технологій як засобу розвитку мислення учнів

План роботи

методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу

на 2021-2022н.р.

І ЗАСІДАННЯ

Вересень 2021

Тема. Особливості організації навчально - виховного процессу

у 2021- 2022 навчальному році.

Мета: ознайомлення з нормативними документами ,що стосуються

організації навчально виховного процесу у 2021-2022 н.р

№ п\п

Зміст

Форми, методи роботи

1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2021-2022 навчальному році. обговорення
2. Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів природничих дисциплін на 2021-2022 навчальний рік. обговорення
3. Завдання МО по підготовці учнів до участі у шкільних та районних олімпіадах.
4. Аналіз результатів ЗНО інформація ЗДНВ
5. Робота із обдарованими учнями Обмін досвіду роботи
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підготуватися членам динамічної групи до обміну використання нових інформаційних технологій.
2. Підготувати відкритий урок з хімії
3. Розпочати підготовку учнів до олімпіад
4. Поповнити навчальні кабінети дидактичним та роздатковим матеріалом.
5 Вчителям математики, фізики і географії підготувати план проведення тижня математики,фізики і географії

ІІ ЗАСІДАННЯ

Жовтень 2021 року

ТЕМА. Використання активних методів навчання на уроках

природничо-математичного циклу

МЕТА:Актуалізувати питання про використання активних методів

навчання на уроках природничо-математичного циклу.

Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо

використання активних методів навчання на уроках.

Зміст

Форми, методи

роботи
1. 1. Використання нових інформаційних технологій на уроках природничого циклу. З досвіду роботи
2. 4. Відкритий урок із хімії ( Беля Т.Ф.) Спостереження
3. 5. Обговорення уроків Обговорення
4. 6. Обмін досвідом з даної теми. Обговорення
5. 7. Підсумки шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу та визначення учасників ІІетапу. Звіти
6. 8. Огляд новин методичної та педагогічної літератури. Обговорення
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Розвиток критичного мислення - ознака сучасного учня Доповідь
2. Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з хімії. Круглий стіл
3. 4. Вчителям хімії підготувати план проведення тижня хімії Підготувати відкритий урок з інформатики

ІІІ ЗАСІДАННЯ

Грудень 2021 року

ТЕМА. Активізація розумової діяльності учнів при вивченні

нового матеріалуз біології, географії, економіки,

математики, інформатики

МЕТА: Актуалізувати питання активізації розумової діяльності учнів

при вивченні нового матеріалу з біології, географії,

економіки, математики, інформатики

Зміст

Форми, методи роботи

1. Обмін думками з наступних питань: підготовка учнів до активного сприймання і засвоєння нового матеріалу - проблема навчання на уроках; самостійна робота учнів на уроці; вимоги до розповіді вчителя; використання наочності і ТЗН під час вивчення нового матеріалу. диспут
2. Відвідування уроку з біології (Бродюк В.Ю) Аналіз та самоаналіз відкритого уроку спостереження
3 Практикум «Підвищення якості навчальних досягнень шляхом впровадження ІКТ у навчально – виховний процес і управлінську діяльність» практикум
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Підготувати творчі звіти вчителів, що атестуються. звіти
2. Робота з обдарованими учнями. з досвіду роботи
3. Підготувати план проведення декади з інформатики (лютий) підготувати план

ІV ЗАСІДАННЯ

Лютий 2022 року

ТЕМА. Творчі звіти вчителів, що атестуються

МЕТА: Обмін досвідом роботи,поширення та впровадження передового

педагогічного досвіду

№ п\п

Зміст

Форми, методи роботи

1 Відвідування та обговорення відкритого уроку інформатики(Ливка М.М.) спостереження
2 Творчі звіти учителів: система роботи; робота з обдарованими учнями; диференційоване навчання; оцінювання знань і умінь учнів; проведення лабораторних, практичних, контрольних робіт. творчі звіти
3 Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти обговорення
4 Анкетування «Оцінки роботи вчителів,що атестуються»
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Диференціація навчання учнів з математики, біології, географії, економіки ,фізики,хімії у навчально-виховному процесі. підготувати виступи
2 3. Підготувати план проведення тижня біології та екології (квітень) Підготувати відкритий урок з фізики

V ЗАСІДАННЯ

Квітень 2022 року

ТЕМА: Роль задач у навчанні природничо-математичних наук

МЕТА : Актуалізувати питання ролі задач у навчанні

природничо - математичних наук

Зміст

Форми, методи роботи

1 Підготовка до ДПА та ЗНО Інформація
2 Огляд нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій та порядку закінчення 2021 – 2022 навчального року Звіт голови МК
3 Відкритий урок із фізики (Матічин В.В.) Спостереження та обговорення
4 Підведення підсумків роботи МО у 2021 – 2022 н.р. «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості» Спостереження та обговорення

Список учителів МО,

які атестуються у 2021 – 2022 н.р.

№ п/п Прізвище, імя, по-батькові вчителя На яку категорію, звання
1 Бродюк Віолета Юріївна Вища,старший вчитель
Кiлькiсть переглядiв: 107

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.