Провідна науково-методична проблема
методичної комісії вчителів
природничо - математичного циклу:
«Вдосконалення форм і методів організації уроків природничо-математичних наук через урізноманітнення особистісно орієнтованої системи навчання, застосування передових технологій для розвитку творчої особистості кожного учня»
Мета методоб’єднанннявчителів
природничо-математичних наук:
- забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;
- впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання;
- розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
- створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учні;
- формування бажання і уміння вчитись;
- виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці;
- інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.
Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів
природничо-математичного циклу
№ п/п | Прізвище та ініціали вчителя | Освіта | Стаж | Категорія | Звання | Методична тема, над якою працює вчитель |
1. 1. | Буркало Т. Д. | вища | 23 | Вища | Використання активних та інтерактивних методів на уроках географії | |
2. 2. | Беля Т. Ф. | вища | 16 | Вища | Ігрові форми роботи на уроках Хімії | |
3. 3. | Бродюк В. Ю. | вища | 33 | Вища | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології | |
4. 5. | Ворон В. В. | вища | 39 | Вища | старший вчитель | Використання самостійності на уроках математики |
5. 6. | Клевець Г. В. | вища | 37 | Вища | старший вчитель | Технологія колективного творчого навчання і виховання при викладанні математики |
6. 7. | Матічин В.В. | вища | 38 | Вища | старший вчитель | Інтерактивні методи навчання на уроках фізики |
7. 8. | Сідей М. Ю. | вища | 20 | Вища | Впровадження комп’ютерних технологій на уроках хімії | |
8. 9. | Ливка М. М. | вища | 10 | ІІ | Комп’ютерні технології в навчально – виховному процесі | |
9. | Росоха І.І. | вища | 7 | ІІ | Нові інформаційні технології навчання | |
10. . | Рущак І.М. | вища | 7 | ІІ | Застосування ком’ютерних технологій як засобу розвитку мислення учнів |
План роботи
методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу
на 2021-2022н.р.
І ЗАСІДАННЯ
Вересень 2021
Тема. Особливості організації навчально - виховного процессу
у 2021- 2022 навчальному році.
Мета: ознайомлення з нормативними документами ,що стосуються
організації навчально виховного процесу у 2021-2022 н.р
№ п\п | Зміст | Форми, методи роботи |
1. | Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2021-2022 навчальному році. | обговорення |
2. | Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів природничих дисциплін на 2021-2022 навчальний рік. | обговорення |
3. | Завдання МО по підготовці учнів до участі у шкільних та районних олімпіадах. | |
4. | Аналіз результатів ЗНО | інформація ЗДНВ |
5. | Робота із обдарованими учнями | Обмін досвіду роботи |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Підготуватися членам динамічної групи до обміну використання нових інформаційних технологій. | |
2. | Підготувати відкритий урок з хімії | |
3. | Розпочати підготовку учнів до олімпіад | |
4. | Поповнити навчальні кабінети дидактичним та роздатковим матеріалом. | |
5 | Вчителям математики, фізики і географії підготувати план проведення тижня математики,фізики і географії |
ІІ ЗАСІДАННЯ
Жовтень 2021 року
ТЕМА. Використання активних методів навчання на уроках
природничо-математичного циклу
МЕТА:Актуалізувати питання про використання активних методів
навчання на уроках природничо-математичного циклу.
Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо
використання активних методів навчання на уроках.
№ | Зміст | Форми, методироботи |
1. 1. | Використання нових інформаційних технологій на уроках природничого циклу. | З досвіду роботи |
2. 4. | Відкритий урок із хімії ( Беля Т.Ф.) | Спостереження |
3. 5. | Обговорення уроків | Обговорення |
4. 6. | Обмін досвідом з даної теми. | Обговорення |
5. 7. | Підсумки шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу та визначення учасників ІІетапу. | Звіти |
6. 8. | Огляд новин методичної та педагогічної літератури. | Обговорення |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Розвиток критичного мислення - ознака сучасного учня | Доповідь |
2. | Активізація розумової діяльності учнів при вивченні нового матеріалу з хімії. | Круглий стіл |
3. 4. | Вчителям хімії підготувати план проведення тижня хімії Підготувати відкритий урок з інформатики |
ІІІ ЗАСІДАННЯ
Грудень 2021 року
ТЕМА. Активізація розумової діяльності учнів при вивченні
нового матеріалуз біології, географії, економіки,
математики, інформатики
МЕТА: Актуалізувати питання активізації розумової діяльності учнів
при вивченні нового матеріалу з біології, географії,
економіки, математики, інформатики
№ | Зміст | Форми, методи роботи |
1. | Обмін думками з наступних питань: підготовка учнів до активного сприймання і засвоєння нового матеріалу - проблема навчання на уроках; самостійна робота учнів на уроці; вимоги до розповіді вчителя; використання наочності і ТЗН під час вивчення нового матеріалу. | диспут |
2. | Відвідування уроку з біології (Бродюк В.Ю) Аналіз та самоаналіз відкритого уроку | спостереження |
3 | Практикум «Підвищення якості навчальних досягнень шляхом впровадження ІКТ у навчально – виховний процес і управлінську діяльність» | практикум |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Підготувати творчі звіти вчителів, що атестуються. | звіти |
2. | Робота з обдарованими учнями. | з досвіду роботи |
3. | Підготувати план проведення декади з інформатики (лютий) | підготувати план |
ІV ЗАСІДАННЯ
Лютий 2022 року
ТЕМА. Творчі звіти вчителів, що атестуються
МЕТА: Обмін досвідом роботи,поширення та впровадження передового
педагогічного досвіду
№ п\п | Зміст | Форми, методи роботи |
1 | Відвідування та обговорення відкритого уроку інформатики(Ливка М.М.) | спостереження |
2 | Творчі звіти учителів: система роботи; робота з обдарованими учнями; диференційоване навчання; оцінювання знань і умінь учнів; проведення лабораторних, практичних, контрольних робіт. | творчі звіти |
3 | Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти | обговорення |
4 | Анкетування «Оцінки роботи вчителів,що атестуються» | |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | ||
1. | Диференціація навчання учнів з математики, біології, географії, економіки ,фізики,хімії у навчально-виховному процесі. | підготувати виступи |
2 3. | Підготувати план проведення тижня біології та екології (квітень) Підготувати відкритий урок з фізики |
V ЗАСІДАННЯ
Квітень 2022 року
ТЕМА: Роль задач у навчанні природничо-математичних наук
МЕТА : Актуалізувати питання ролі задач у навчанні
природничо - математичних наук
№ | Зміст | Форми, методи роботи |
1 | Підготовка до ДПА та ЗНО | Інформація |
2 | Огляд нормативно-правових документів щодо організації навчальної практики, екскурсій та порядку закінчення 2021 – 2022 навчального року | Звіт голови МК |
3 | Відкритий урок із фізики (Матічин В.В.) | Спостереження та обговорення |
4 | Підведення підсумків роботи МО у 2021 – 2022 н.р. «Модернізація навчально-виховного процесу: проблеми та можливості» | Спостереження та обговорення |
Список учителів МО,
які атестуються у 2021 – 2022 н.р.
№ п/п | Прізвище, імя, по-батькові вчителя | На яку категорію, звання |
1 | Бродюк Віолета Юріївна | Вища,старший вчитель |
Коментарi