Папка

педагога- організатора

на 20___-20___ н.р.

Зміст

1.Основний план роботи педагога-організатора (можна по місяцях).

2.Документація органу учнівського самоврядування (план роботи, протоколи засідань).

3.Список здібних, талановитих учнів із вказівкою нахилів ( з метою залучення їх до організації позакласних заходів).

4.Список дітей з неблагополучних сімей (з метою залучення їх до участі в житті школи та проведення позакласної роботи).

5.Щоденник проведених корисних справ у закладі (загальношкільні свята, заходи, бесіди, виставки, відкриті заходи класних керівників по паралелях, лінійки, зустрічі з відомими людьми, екскурсії, тощо; все, що вказує на активну виховну роботу в школі. Писати дату, назву заходу, хто проводив).

6 Участь у районних та обласних конкурсах

7.Графік роботи шкільних гуртків, секцій.

8 План самоосвіти педагога-організатора (рекомендовано).

9. Календар пам’ятних дат на 2020-2021 н.р.

Протокол №____

Старостат

від ___ ___ _____ року.

Порядок денний:

1._____________________________________________________________________

2._____________________________________________________________________

3._____________________________________________________________________

4._____________________________________________________________________

5._____________________________________________________________________

Регламент роботи:

Кожне питання по 5 хв. Пропозиції виступи не більше 5 хв.Тренінг 20 хв.

Слухали пропозиції, виступи:

1.____________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________

Ухвалили:

1.____________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________

4.____________________________________________________________________

5.____________________________________________________________________

Були присутні:

Ім’я, прізвище клас Підпис
1
2
3
4
5

Педагог – організатор ______________ відмітка _____________

Президент закладу ________________________________ _____________

Список здібних та талановитих учнів

П.І. Учня Клас Творчі здібності дитини, лідерство, предметні вподобання
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Список обдарованих дітей

П.І. Учня Клас Досягнення дитини
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Список дітей із соціальним статусом

П.І. Учня Клас Соціальний статус дитини
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Щоденник роботи в закладі

Дата Виховний захід, виховна година Проекти Конкурси
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Участь у районних та обласних конкурсах, проведення семінарів та майстер - класів

Дата Конкурс Проекти Семінари, майстер – класи, тренінги, відкриті уроки.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Самоосвіта педагога - організатора

П А М ’ ЯТКА МОЛОДОМУ ВЧИТЕЛЮ

Вчитель – це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж вчора, почуття поваги до самого себе.

Входячи в клас, залишай свої проблеми та негаразди за його дверима.

Урок – це маленька подорож у незвідане, тому помічниками в ній можуть бути твої учні та знання.

При підготовці до уроку проявляй творчість та застосовуй передовий педагогічний досвід.

Вмій виділити головне завдання уроку і раціонально використай кожну хвилину для його розв’язання.

Організовуй навчання так, щоб кожному учневі було цікаво на уроці.

В основу взаємовідносин з учнями клади педагогіку співробітництва.

Намагайся не просто „передавати” знання учням, а навчай їх здобувати.

Будь об’єктивним в оцінці знань учнів і своєї роботи з ними.

Аналізуй кожен свій урок, особливо той, що виявився невдалим.

Постійно самовдосконалюйся, розширюй свій кругозір.

“Я почуваюсь вправі сказати:

Нехай живе самоосвіта в усіх галузях!

Лише ті знання міцні і цінні, які ви здобули самі,

спонукані власною пристрастю.

Всяке знання має бути відкриттям,

зробленим вами самими”.

Корній Чуковський

ЗМІСТ МОЄЇ САМООСВІТИ

Пам’ятка молодому вчителю

Моє кредо

Тема моєї самоосвіти

Моя методична карта

Моя діагностика

Індивідуальний творчий план

Самоаналіз уроку

Самоаналіз проведеного заходу

План самоосвітньої діяльності

Словник пед.термінів

МОЄ КРЕДО

Педагогічне кредо


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Творче кредо

____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Життєве кредо:

________________________________________________________________________________________

Тема моєї самоосвіти

«Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування та їх вплив на формування в учнів свідомої дисципліни, правової культури».

Моя методична карта

Прізвище, ім’я, по батькові
Дата народження
Освіта
Посада
Який предмет викладаю, в яких класах
Педагогічний стаж
Атестація
Нагороди та заохочення
Час і місце проходження курсової перепідготовки

Діагностична карта

Основні напрями діяльності педагога Потребує методичної допомоги На достатньому рівні Заслуговує на увагу
1 Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів
2 Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу
3 Методи активізації пізнавальної діяльності
4 Особистісно зорієнтоване навчання
5 Оптимальний вибір типу і структури уроку
6 Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення
7 Гуманізація стосунків з дітьми
8 Робота з обдарованими дітьми
9 Ступінь впливу вчителя на учнів
10 Нестандартні форми уроку
11 Використання принципів нових технологій
12 Науковий рівень викладання предметів. Основні напрями діяльності педагога.
13 Самоосвіта
14 Ведення шкільної документації
15 Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань

Індивідуальний творчий план

Розділи Зміст роботи
1. Підвищення фахового рівня Шляхом навчання в НМПУ ім. В.Сухомлинського, та шляхом самоосвіти
2. Науково-методична робота. Інноваційні технології Використання комп’ютерних технологій під час підготовки та проведення виховних заходів
3. Позакласна робота Проведення загально – шкільних виховних заходів
4. Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду
5. Підвищення психолого-педагогічного рівня
6. Творча робота з дітьми

Самоаналіз уроку

1. Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми.

2. Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізації мети уроку?

3. Чи раціонально використано час уроку?

4. Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети?

5. Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу?

6. Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями?

7. Ефективність організації самостійної роботи.

8. Чи були елементи самоосвіти, самовиховання?

9. Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання?

10. Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань?

11. Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів?

12. Запобігання розумовому перевантаженню учнів та його подолання.

13. Створення проблемно-пошукових ситуацій для глибини засвоєння матеріалу, емоційного настрою учнів.

14. Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня.

15. Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими.

16. Що із запланованого не вдалося? Чому?

17. Чи цікавив урок учнів?

18. Як працювати над подоланням недоліків? Яка необхідна допомога?

Самоаналіз виховного заходу

1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.

2. Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.

3. Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).

Наприклад:

§ Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;

§ Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;

§ Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);

§ Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);

§ Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;

§ Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.

4. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.

5. Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.

6. Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.

7. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.

8. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.

9. Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).

10. Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.

11. Ступінь виконання поставлених завдань.

12. Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у школі.

План

самоосвітньої діяльності

педагога – організатора

на 20___ – 20____ н.р.

№ з/п Зміст роботи Література Термін виконання Форми роботи

Ніколи не залишайте вашої самоосвітньої роботи і не забувайте, що, скільки би Ви не вчились, скільки би не знали, знанням та освіті немає ні кордонів, ні меж.

М.О.Рубакін

Словник педагогічнихтермінів

Бесіда - діалогічний метод навчання, при якому педагог шляхом постановки системи запитань підводить тих, хто навчається, до розуміння нового матеріалу чи перевіряє засвоєння ними вже вивченого (Педагогика: Учебник / Л.П. Крившенко, М.Е. Вайндорф-Сысоева и др.; Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2004. – С. – 283.).

Гра дидактична – метод імітації (наслідування, відображення), прийняття управлінських рішень у різноманітних ситуаціях шляхом гри (програвання, розігрування) за правилами, що надані або виробляються самими учасниками (Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: Навч. Посіб. / за ред. М.В.Артюшиної, О.М.Котикової, Г.М. Романової. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 240.).

Екскурсія навчальна – форма організації навчання в умовах виробництва, музею, виставки, природного ландшафту з метою спостереження та вивчення тими, хто навчається, різних об’єктів та явищ дійсності. Передбачає особливу організацію взаємодії педагога та учнів (Педагогика: Учебник / Л.П. Крившенко, М.Е. Вайндорф-Сысоева и др.; Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2004. – С. – 305.).

Інноваційна педагогічна технологія – цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів, педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів (Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - К.: Академвидав, 2004. – С. 338-339.).

Інноваційне навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі начальна діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості (Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технлогії. - К.: Аккадемвидав, 2004. – С. 9).

Інтерактивні навчальні технології – ігрові технології навчання і розвитку, що побудовані на цілеспрямованій спеціально організованій груповій та міжгруповій діяльності, «зворотному зв’язку» між всіма учасниками для досягання взаєморозуміння й корекції навчального і розвивального процесу, індивідуального стиля спілкування на основі рефлексивного аналізу (Панфилова А.П. Игротехнический менеджмент. Интерактивные технологии для обучения и организационного развития персонала. - СПб: ИВЭСЭП, «Знание», 2003. - С. 70).

Колектив – група людей, які об’єднані суспільно значущими цілями, спільними ціннісними орієнтаціями, сумісною діяльністю, спілкуванням, взаємною відповідальністю (Лекції з педагогіки вищої школи: Навчальний посібник/ за ред. В.І.Лозової. – Харків: «ОВС», 2006. – с. 350).

Компетентність людини – спеціально структуровані (організовані) набори знань, умінь, навичок і ставлень, що їх набувають у процесі навчання. Вони дозволяють людині визначати, тобто ідентифікувати і розв’язувати, незалежно від контексту (від ситуації), проблеми, характерні для певної сфери діяльності (Пометун О.І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентісного підходу в досвіді зарубіжних країн // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К.: "К.І.С.", 2004.- С.8).

Метод демонстрацій – ознайомлення учнів (студентів) із явищами, процесами, об’єктами в їхньому природному вигляді (Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Навчальний посібник. / М.В. Артюшина, Л.М. Журавська, Л.А. Колесніченко та ін.; За заг. ред. М.В.Артюшиної. – К.: КНЕУ, 2008. – С. 87.).

Метод ілюстрацій передбачає показ предметів, процесів та явищ у їх символічному зображенні за допомогою плакатів, карт, портретів, фотографій, малюнків, схем, репродукцій, пласких моделей тощо (Педагогика: Учебник / Л.П. Крившенко, М.Е. Вайндорф-Сысоева и др.; Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2004. – С. – 286.).

Метод конкретних ситуацій (кейс-метод) – це такий метод навчання, за якого студентам пропонується проаналізувати реальну життєву ситуацію. Опис цієї ситуації одночасно відображає не тільки якусь практичну проблему, але й актуалізує певний комплекс знань, які необхідно засвоїти під час вирішення проблеми. При цьому сама проблема не має однозначного вирішення, являє собою особливий, розгалужений і неоднозначний оптимум (Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: Навч. Посіб. / за ред. М.В.Артюшиної, О.М.Котикової, Г.М. Романової. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 230.).

Метод навчання - спосіб упорядкованої взаємодії вчителів та учнів, за допомогою якого вирішуються проблеми освіти, виховання і розвитку у процесі навчання (Степанов О.М., Фіцула М.М. Основи психології і педагогіки: Навч.посібник. – К.: Академвидав, 2005. – 520 с. – С.340.)

Метод презентацій використовується для представлення досягнень або викладення матеріалу, що вимагає унаочнення у максимальному обсязі (Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: Навч. Посіб. / за ред. М.В.Артюшиної, О.М.Котикової, Г.М. Романової. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 187.).

Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності – це сукупність прийомів і способів психолого-педагогічного впливу на учнів, що (порівняно з традиційними методами навчання) першою чергою спрямовані на розвиток у них творчого самостійного мислення, активізацію пізнавальної діяльності, формування творчих навичок та вмінь нестандартного розв’язання певних професійних проблем і вдосконалення навичок професійного спілкування (Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. – К.: Либідь, 2002. - С. 352).

Методи навчання– способи спільної діяльності педагога та учнів, спрямовані на досягнення ними освітніх цілей(Педагогика: Учебник / Л.П. Крившенко, М.Е. Вайндорф-Сысоева и др.; Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2004. – С. – 417.).

Метод навчання - це упорядкована за певними принципами система цілеспрямованих послідовних дій суб’єктів навчання над свідомо визначеним предметом діяльності із застосуванням відповідних засобів, внаслідок чого отримують очікувані результати навчання (Козаков В.А., Дзвінчук Д.І. Психолого-педагогічна підготовка фахівців у непедагогічних університетах: К.: ЗАТ «НІЧЛАВА», 2003. – С. 35.).

„Мозковий штурм” – це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішення, який здійснюється шляхом вільного обговорення думки всіх учасників (Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі: Навч. Посіб. / за ред. М.В.Артюшиної, О.М.Котикової, Г.М. Романової. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 184.).

Освіта – певна сукупність систематизованих знань, умінь і навичок, поглядів і переконань, певної практичної підготовки, що досягаються в навчально-виховному процесі (Товажнянский Л.Л., Романовський О.Г., Бондаренко В.В., Понамарьов О.С., Черваньова З.О. Основи педагогіки вищої школи: Навч. посібник. – Харків, НТУ "ХПІ", 2005.- С.140).

Педагогічна діяльність – вид професійної діяльності, змістом якої є навчання, виховання, освіта, розвиток тих, хто навчається… Однією з найважливіших характеристик педагогічної діяльності є її спільний характер: вона обов’язково припускає педагога і того, кого він вчить, виховує, розвиває. Ця діяльність не може бути діяльністю лише «для себе». Її сутність – у переході діяльності «для себе» у діяльність «для іншого», «для інших». У цій діяльності поєднуються самореалізація педагога та його цілеспрямована участь в зміні того, хто навчається (рівня його навченості, вихованості, розвитку, освіченості)». (Введение в педагогическую деятельность: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений /А. С. Роботова, Т. В. Леонтьева, И. Г. Шапошникова и др..; Под ред. А. С. Роботовой. – 2-е узд., стереотип. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – С. 6).

Робота з книгою – метод, який полягає у роботі учнів з книгою самостійно або під керівництвом вчителя (Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Навчальний посібник. / М.В. Артюшина, Л.М. Журавська, Л.А. Колесніченко та ін.; За заг. ред. М.В.Артюшиної. – К.: КНЕУ, 2008. – С. 87.).

Розповідь – монологічне, послідовне викладення матеріалу в описовій чи розповідній формі (Педагогика: Учебник / Л.П. Крившенко, М.Е. Вайндорф-Сысоева и др.; Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2004. – С. – 282.).

Тестові завдання – певні типи дій тих, хто навчається, які мають бути прийняті за свідчення досягнення результату (Психологія діяльності та навчальний менеджмент: Навчальний посібник. / М.В. Артюшина, Л.М. Журавська, Л.А. Колесніченко та ін.; За заг. ред. М.В.Артюшиної. – К.: КНЕУ, 2008. – С. 231.).

Тренінг - багатофункціональний метод передбачених змін психологічних феноменів людини, групи та організації з метою гармонізації професійного й особистісного буття людини (Макшанов С.И. Психология тренинга. – Спб.: Б.в., 1997. – 212 с.).

Тренінг - навчання технологіям дії на основі певної концепції реальності в інтерактивній формі (Сидоренко Е.В. Технологии создания тренинга. От замысла к результату. – СПб.: Издательство „Речь”; ООО Сидоренко и Ко”, 2007. – С. 11.)

Кiлькiсть переглядiв: 132

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.