Тиждень 15 ТЕМА ТИЖНЯ «Зимові свята»


Надзвичайно цікавим для учнів видався тиждень навчання за темою «Зимові свята»

Чому свято є важливим?

Які свята святкують взимку в Україні а у світі?

Як підготуватись до свят?

Чому під час свят нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

В 1 – А класі протягом цього тижня ми ставили перед собою завдання:

§ Учти учнів помічати зміни в житті людей перед святами та під час них.

§ Продовжувати вчити та ознайомлювати дітей з творами мистецтва, присвяченими зимовим святам.

§ Як створити святковий настрій?

§ Учити дітей співпрацювати, робити спільну діяльність під час підготовки до свят

§ Ранкове коло з цеглинками LEGO.

§ Стіна – слів «Зимові свята».

§ Флеш – картки з математики.

Після чого в кінці тижня учні знали:

Ø Учні називали найпоширеніші свята зимові в Україні.

Ø 1 - завчили коляду, 1 – щедрівку.

Ø Правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування.

Ø Розповідають про найпоширеніші зимові свята ( День святого Миколая,Різдво,Новий рік).

Ø Оздоблювати приміщення до свята.

Ø Виготовлення сніговичків власноруч .

Ø Створення аплікації «Карнавальний костюм».

Ø Наприкінці тижня виготовлення лепбуків «Зимові свята».

/Files/images/nush/1.jpg

/Files/images/nush/2.jpg

/Files/images/nush/3.jpg

/Files/images/nush/4.jpg

Багато цікавих видів діяльності:

Діалог – дослідження «Які свята ми відзначаємо взимку». Розповідь дітям про зимові свята – День святого Миколая, Новий рік, Різдво, Водохреща, Щедрий вечір, та особливості їх відзначення.

Діалог – розмірковування «Чому свята ля нас важливі?» Розмірковуємо з учнями , чому ми так чекаємо свят, що особливого трапляється на свята, як треба готуватись до них.

Вправа – асоціація «Віночок свят». Я називаю свято, діти шукають його атрибути, розповідають про нього.

Образотворча діяльність «Святкова листівка». Учні власноруч створюють листівку – подарунок до зимових свят.

Гра «Спостерігач». Для цього и переглядаємо короткий фрагмент мультфільму під час переглядів фрагментів мультфільму робимо обговорення їхні дії та ознаки дій, хто спілкувався, які дії виконували учасники спілкування під, час розмов, який у кожного з них був настрій.

Гра з римою. Я звертаю увагу учнів на те, що святковий настрій можна створити різними іграми, і для цього не обов’язково іти на прогулянку, коли на вулиці холодно то можна пограти в ігри із словами.

Групові заняття тут учні об’єднувались в групи і пригадували музичні твори, картини, фільми,казки народів світу про зимові свята. Перемагає та група, яка більше називає.

Декламування віршів про зимові розваги, після чого ділимося враженнями.

Тиждень був цікавим і насиченим всі учні з нетерпінням чекають свят.

/Files/images/nush/5.jpg

/Files/images/nush/6.jpg

/Files/images/nush/7.jpg

Кожен свій день підсумовуємо у «Куточку настрою» тут учні показують свій настрій з яким вони ідуть додому після насиченого дня.

/Files/images/nush/20181108_115654.jpg

/Files/images/nush/20181108_115721.jpg

/Files/images/nush/20181108_115751.jpg

/Files/images/nush/20181108_115810.jpg

/Files/images/nush/20181108_115825.jpg

/Files/images/nush/20181108_115307.jpg/Files/images/nush/20181108_115319.jpg

/Files/images/nush/20181108_115333.jpg

/Files/images/nush/20181108_115346.jpg

/Files/images/nush/20181108_115404.jpg

/Files/images/nush/PC186173.JPG

/Files/images/nush/20181210_113141.jpg

/Files/images/nush/7.jpg

/Files/images/nush/PC266181.JPG

/Files/images/nush/PC266179.JPG

/Files/images/nush/PC266178.JPG

/Files/images/nush/20181127_093820.jpg

/Files/images/nush/20181127_093854.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3413

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.