Тиждень 15 ТЕМА ТИЖНЯ «Зимові свята»
Надзвичайно цікавим для учнів видався тиждень навчання за темою «Зимові свята»
Чому свято є важливим?
Які свята святкують взимку в Україні а у світі?
Як підготуватись до свят?
Чому під час свят нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?
В 1 – А класі протягом цього тижня ми ставили перед собою завдання:
§ Учти учнів помічати зміни в житті людей перед святами та під час них.
§ Продовжувати вчити та ознайомлювати дітей з творами мистецтва, присвяченими зимовим святам.
§ Як створити святковий настрій?
§ Учити дітей співпрацювати, робити спільну діяльність під час підготовки до свят
§ Ранкове коло з цеглинками LEGO.
§ Стіна – слів «Зимові свята».
§ Флеш – картки з математики.
Після чого в кінці тижня учні знали:
Ø Учні називали найпоширеніші свята зимові в Україні.
Ø 1 - завчили коляду, 1 – щедрівку.
Ø Правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування.
Ø Розповідають про найпоширеніші зимові свята ( День святого Миколая,Різдво,Новий рік).
Ø Оздоблювати приміщення до свята.
Ø Виготовлення сніговичків власноруч .
Ø Створення аплікації «Карнавальний костюм».
Ø Наприкінці тижня виготовлення лепбуків «Зимові свята».
Багато цікавих видів діяльності:
Діалог – дослідження «Які свята ми відзначаємо взимку». Розповідь дітям про зимові свята – День святого Миколая, Новий рік, Різдво, Водохреща, Щедрий вечір, та особливості їх відзначення.
Діалог – розмірковування «Чому свята ля нас важливі?» Розмірковуємо з учнями , чому ми так чекаємо свят, що особливого трапляється на свята, як треба готуватись до них.
Вправа – асоціація «Віночок свят». Я називаю свято, діти шукають його атрибути, розповідають про нього.
Образотворча діяльність «Святкова листівка». Учні власноруч створюють листівку – подарунок до зимових свят.
Гра «Спостерігач». Для цього и переглядаємо короткий фрагмент мультфільму під час переглядів фрагментів мультфільму робимо обговорення їхні дії та ознаки дій, хто спілкувався, які дії виконували учасники спілкування під, час розмов, який у кожного з них був настрій.
Гра з римою. Я звертаю увагу учнів на те, що святковий настрій можна створити різними іграми, і для цього не обов’язково іти на прогулянку, коли на вулиці холодно то можна пограти в ігри із словами.
Групові заняття тут учні об’єднувались в групи і пригадували музичні твори, картини, фільми,казки народів світу про зимові свята. Перемагає та група, яка більше називає.
Декламування віршів про зимові розваги, після чого ділимося враженнями.
Тиждень був цікавим і насиченим всі учні з нетерпінням чекають свят.
Кожен свій день підсумовуємо у «Куточку настрою» тут учні показують свій настрій з яким вони ідуть додому після насиченого дня.
Коментарi