Індивідуальний план роботи під час карантину

вихователя та музичного керівника ЗДО

Росохи Тетяни Юріївни

з 06.04 по 24.04

Дата Зміст роботи Форма проведення
06.04 Муз.керівник 07.04 Вихователь 1.Розробка індивідуального плану роботи 2. Підібрати в електронному варіанті, поповнити та виготовити руханки та фізкультхвилинки. 3 Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань для самостійного виконання вдома. Художньо-продуктивна діяльність(музичне) Тема:Яживу серед краси 1. Самоосвіта 2. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Розвиток зв’язного мовлення Тема. Мамина весна Художньо –продуктивна діяльніс(аплікація) Тема.Золота рибка. Навчання елементів грамоти/письмо Тема. Айболить поспішає на допомогу. 3.Консультація батьків щодо поводження під час карантину 4. Підібрати в електронному варіанті, поновити та поповнити папки роботи з батьками за розділами «Чи обов’язково дотримуватися певного режиму дня». План-сітка Інтернет-ресурс Viber Viber Viber Інтернет-ресурс
08.04 Музкерівника 09.04 10.04 13.04 Музкерівник 14.04 Вихователь 15.04 Музкерівник 16.04 17.04 21.04 22.04 Музкерівник 23.04 24.04 1. Перегляд методичної літератури 2.Продовжити упорядкування картотеки «Фонотека» (зима) 3. Робота в дистанційному режимі: Художньо –продуктивна діяльність(музична ) Тема:Я живу серед краси 4. Консультація батьків «Як розважити дітей під час вимушеного карантину» 1.«Вірус підступний дістався до нас .Правила певні існують в цей час!»Консультації шодо поводження під час карантину 2. Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з розвитку мовлення 3. Підібрати в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів в папки до освітніх ліній «Особистість дитини»; 4. Перегляд методичної літератури 1.Продовжити упорядкування картотеки «Фонотека»( весна) 2.Пошук в інтернет-ресурсах музичного матеріалу за різними тематиками ( весняного циклу) 3.Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. 4. Підбір в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Мовлення дитини» 1 Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Художньо-продуктивна діяльність(музична) Тема:Я живу серед краси 2. Продовжити упорядкування електронної картотеки -«Фонотека» (весна) 3. Розспівки 4.«Хто в гості завітав?» музично –дидактична гра 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. -Опитування батьків про стан здоров’я дітей. Розвиток зв’язного мовлення Тема:Подивіться хто прийшов? Художньо –продуктивна діяльність (конструювання) Тема. Писанка Навчання елементів грамоти/письмо Тема. Пригоди Буратіно 2. Підібрати в електронному варіанті та поповнити картотеку рухливих ігор. 3. Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з навчання елемантів грамоти 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Художньо—продуктивна діяльність(музична) Тема:Я пізнаю світ.Птахи—пернаті друзі 2.Упорядкування папки « Свята і розваги 3. Опрацювання методичної рекомендації: «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя». 4.Упорядкування картотеки «Фонотека»(літо) 1.Поповнення папки «Поради для батьків» 2. Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з розвитку мовлення 3.Продовжити упорядкування папки «Свята і розваги музично-естетичного циклу» 1.Самоосвіта. Перегляд сайтів. 2.Підбір в електронному варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Навчання елементів грамоти/письмо» Опрацювання теми 3.« З любов’ю до дітей» .https://www.youtube.com/channel/UCpa-I4ppRaNH433rA5GYW9g Дитячі пісні - YouTube www.youtube.com › channel Нові пісні - З любов'ю до дітей - YouTube www.youtube.com › playlist 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. -Опитування батьків про стан здоров’я дітей. Розвиток зв’язного мовлення Тема. Незвичайні коробочки Художньо –продуктивна діяльність (конструювання) Тема Підводний світ Навчання елементів грамоти/письмо Тема. Казковий дивосвіт 2.Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з мовленнєвого розвитку 3.Підібрати в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів в папки до освітніх ліній «Особистість дитини» 4.Рекомендацій до проведення ігор та занять. 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Художньо—продуктивна діяльність(музична) Тема:Я пізнаю світ.Птахи-пернат 2.Опрацювання літератури для написання сценарію «Прощавай садок дитячий» 3.Руханки. 4.Продовжити опрацьовувати матеріал https://www.youtube.com/channel/UCpa-I4ppRaNH433rA5GYW9g 1. Поповнення матеріалу для папки «Інструктажі по безпеці життєдіяльності» 2.Завершити складання картотеки. 3.Продовжити упорядкування папки музичний репертуару «Прощавай садок дитячий» Електронний ресурс https://www.youtube.com/watch?v=qv-OVvRrzdM) 4. Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. 1.Підбір в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Дитина у світі культури» 2.Підбір в електронному варіанті розробкипісень,таночків,руханок. 3. Добір та розміщення у соціальні мережі матеріалу «Родина-осередок формування особистості» Практична Viber Інтернет ресурс Viber Інтернет ресурс Практичне Інтернет-ресурс Viber Інтернет-ресурс Viber Практична Інтернет ресурс Телефонний режим Viber І нтернет-ресурс Інтернет-ресурс Viber Практичне Інтернет-ресурси Методична Інтернет-ресурс Практична Viber, телефонний режим Інтернет-ресурси Інтернет-ресурси Інтернет-ресурси Viber Інтернет-ресурси Інтернет-ресурс Інтернет-ресурс Інтернет-ресурс
Кiлькiсть переглядiв: 153

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.