Індивідуальний план роботи під час карантину

вихователя ЗДО

Пліхневич Тетяни Степанівни

з 06.04 по 24.04

Дата Зміст роботи Форма проведення
06.04. 1.Розробка індивідуального плану роботи. 2. Підібрати в електронному варіанті, поповнити та виготовити рухливі ігри. 3.Опрацювання гри «Бургер – історія». 4. Підібрати в електронному варіанті, поновити та поповнити папки роботи з батьками . План-сітка Інтернет-ресурс (додається) https://www.youtube.com/watch?v=APZunxBHpWQ
07.04. 1. Підібрати в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів в папки до освітніх ліній «Особистість дитини». 2. Відео консультація «ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик своїми руками». 3. Інструктаж для батьків «Що потрібно знати щоб вберегтися від вірусу». Інтернет-ресурс Електронне джерело Viber
08.04. 1. Самоосвіта. 2.Опитування батьків про стан здоров’я дітей. 3. Опрацювання наукової статті: «Наталя Гавриш, Катерина Крутій «Хочу!? Можу!? Треба! або професійний та особистісний комфорт сучасного педагога». 4. Інструктаж для батьків по безпеці життєдіяльності. Телефонний режим Viber Інтернет-ресур
09.04. 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Логіко –математичний розвиток. Тема.Подорож на повітряній кулі. Художньо –продуктивна діяльність(ліплення). Тема.Гроно калини. 2. Перегляд методичної літератури. 3. Консультація батьків щодо виконання завдань. 4. Опрацювання методичної рекомендації: «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя». Viber Інтернет-ресурс
10.04. 1.Консультація батьків щодо поводження під час карантину . 2. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Ознайомлення з природним довкіллям. Тема.Весела подорож. Фізичний розвиток. Тема.Шикування.Ходьба,біг,стрибки.Рівновага.Пролізання під шнуром,метання.Рухлива гра«Чия ланка швидше збереться? » Художня література. Тема.Мирилки,лічилки,загадки,скоромовки. 3.Підбір в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії « Дитина у природному довкіллі». 4. Готуємо піцу. Гра-розвага для дітей. Viber Інтернет- ресурс (додається)
13.04. 1. Опитування батьків щодо здоров’я дітей та їх самих. 2. Підібрати в електронному варіанті та поповнити картотеку рухливих ігор. 3. Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з логіко-математичного розвитку. Viber, телефонний режим Інтернет-ресурс
14.04.

1. Опрацювання науково-методичного посібника: «Взаємодія дошкільників та дорослих. Комплексна корекційно-розвивальна робота» - Лариса Адамова.

2. Поповнення папки «Поради для батьків». 3.Самоосвіта. Перегляд сайтів.
Інтернет-ресурс Інтернет-ресурс
15.04. 1. Робота з батьками «Розмальовка «Великодня писанка». 2. Підбір в електронному варіанті дидактичного роздаткового матеріалу з математики. 3.Підібрати в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів в папки до освітніх ліній «Особистість дитини» Viber Viber (доддається гра) Інтернет-ресурс
16.04. 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Логіко –математичний розвиток. Тема.У зоопарку. Художньо –продуктивна діяльність(ліплення). Тема.Кошик з квітами. 2.Рекомендації до проведення ігор та занять. 3. Підбір в електронному варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Гра дитини». 4. Опрацювання методичних рекомендацій: «Формування соціально-моральних якостей дошкільників в умовах полікультурного середовища». Viber Інтернет-ресурс Інтернет-ресурс
17.04 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Ознайомлення з природним довкіллям. Тема.Квіти весни. Фізичний розвиток. Тема. Шикування.Ходьба,повзання,стрибки у висоту,метання,лазіння по гімнастичній стінці. Комплекс ЗРВ. Рухливагра «Хто перший». Художня література. Тема.Заучування вірша Лесі Українки «На зеленому горбочку».2.Підбір в електронному варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Дитина в природному довкіллі». 3. Робота з батьками. Розміщення в соціальні мережі, м/ф «Уроки тітоньки сови» Viber Інтернет-ресурс Viber
21.04. 1. Перегляд відео «9 порад які подбають про вашу безпеку» 2. Проведення інструктажу з батьками «Безпека дітей» 3. Підбір в електронному варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Дитина у світі культури» 4. Упорядкування самоосвіти Інтернет-ресурс https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/ Viber
22.04. 1. Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги. 2.Поради батькам. Перегляд мультфільму з дітьми «Як поводитися з незнайомцями» 3. Добір та розміщення у соціальні мережі матеріалу «Чим зайняти дитину вдома. Цікаві досліди». Viber Електронне джерело https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA Інтернет-ресурс
23.04. 1. Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Логіко –математичний розвиток. Тема. КалендарХудожньо –продуктивна діяльність(ліплення). Тема.Слоненя. 2. Поповнення матеріалу для папки «Інструктажі по безпеці життєдіяльності» 3. Консультація для батьків «Поради як зберегтипсихічне здоров'я під час карантину» Viber Інтернет-ресурс Електронний ресурс https://www.youtube.com/watch?v=qv-OVvRrzdM)
24.04 1.Робота в дистанційному режимі: Підготовка матеріалів, завдань, ігор для самостійного виконання вдома. Ознайомлення з природним довкіллям. Тема.Квіти весни. Фізичний розвиток. Тема. Шикування.Ходьба,повзання,стрибки у висоту,метання,лазіння по гімнастичній стінці. Комплекс ЗРВ. Рухлива гра «Хто перший?» Художня література. Тема.Інсценування народного фольклорного твору «А вже весна воскресла»2.Підбір в електронному варіанті розробки наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії «Дитина у світі культури». 3. Консультація для батьків з питань безпеки «Якщо ваша дитина знає відповіді на ці 16 запитань – можете бути спокійні: з нею нічого не станеться». Viber Інтернет-ресурс Viber https://intermarium.ne

2019-2020 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 160

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.