Індивідуальний план роботи під час карантину

(06.04.2020-24.04.2020)

Сятині Христини Михайлівни

вчителя української мови та літератури

Негровецького НВК І-ІІІ ступенів ім.В.Росохи

№ п/п Дата Зміст роботи Години роботи Примітки
1 06.04. 2020 1.Індивідуальні бесіди з батьками та учнями 10-Б класу з питань відповідального ставлення до виконання вказівок та завдань учителів на час карантину 2.Ознайомлення батьків та учнів з проєктом «Всеукраїнська школа онлайн»-уроки з 11 предметів, який стартує з 06.04 3.Складання індивідуального плану роботи на період з 06.04.2020-24.04.2020) 4. Корекція календарно-тематичного планування з української мови та літератури 5.Розробка та розміщення матеріалів до уроків української мови та літератури для учнів 7-го, 11-го, 9-А класів у соціальній мережі Viber за темами: «Л.Пономаренко «Гер переможений».Особливості художніх засобів новели»(7 клас); «РМ №12.Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статей) (9 клас); «Т.Шевченко.Еволюція жіночого образу у творах .(«Катерина»)» (9 клас); «Написання прислівників разом, окремо,через дефіс»(7 клас); «Фразеологія художнього мовлення,наукова, публіцистична, офіційно-ділова»(11 клас). 08.00-13.00 https://varta1.com.ua › Новини Переглянути відео КОХАЙТЕСЯ ,ЧОРНОБРИВІ,ТА НЕ З МОСКАЛЯМИ !!! "Катерина ... https://www.youtube.com › watch
2 07.04. 2020 1.Ознайомлення з новинами на сайтах «На урок», «Всеосвіта» 2.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання 3.Розробка та розміщення матеріалів до уроків української мови для учнів 11-го,9-А класів у соціальній мережі VIber за темами: «РМ.Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту. Аналіз мовних засобів щодо адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю, жанру мовлення» (11 клас); «РМ №13.Конспект почутого науково-навчального тексту» 4.Онлайн-консультації з учнями 7-го,11-го,9-а класів 5.Перевірка робіт учнів 7-го,11-го,9-а класів 08.00-10.00 https://naurok.ua https://www.facebook.com › vseosvita › posts
3 08.04. 2020 1.Підготовка конспектів уроків з тем: «РМ 5 (п).Написання листа літературному героєві»(7 клас); «Т.Шевченко. «Наймичка»» (9 клас); «Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день» (7 клас) 2.Завдання у соціальній мережі VIber 3.Підбір тестових завдань, відеоматеріалів для учнів 7-го,11-го,9-А класів 08.00-10.30 Переглянути презентацію Тарас Шевченко .Поема «Наймичка». Спокута за вчинок чи ... https://svitppt.com.ua › ukrainska-lit Твір на тему: "Добро не зникає безслідно (за новелою Л.Пономаренко https://academia.in.ua ›eratura › taras-shevchenko-poema-nay...
4 09.04. 2020 1.Підбір матеріалів і завдань з української мови для учнів 7-го й 11-го класів з тем: «Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день. Тренувальні вправи» (7 клас); «Контрольна робота. Підготовка до ДПА.Фонетика, орфоепія, орфографія, лексикологія і фразеологія української мови»(11 клас) 2.Розміщення матеріалів для дистанційного навчання у соціальній мережі VIber таGooqle 3.Консультації з учнями 7-го,11-го,9-А класів щодо виконання завдань 08.00-10.00 Проведення тестування з допомогою Google Форми: interactive.ranok.com.ua › kontrolna-robota-3-fonetika-orfoepya-orfografya
5 10.04. 2020 1.Розробка та розміщення матеріалів до уроків української мови та літератури для учнів 7-го, 11-го,9-А класів у соціальній мережі VIber за темами: «Використання складних речень з різними видами зв’язку в текстах різних стилів»(9 клас); «Т.Шевченко.Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство,жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»)(9 клас); «Узагальнення й систематизація з теми «Правопис прислівників» (7 клас); «РМ.Публіцистичний стиль, сфера його використання, призначення, основні ознаки» (11 клас) 2.Індивідуальні онлайн-консультації з учнями, які потребують допомоги під час навчання в дистанційному режимі 3.Перевірка робіт учнів 11-го класу 4.Створення тестових завдань для перевірки знань з української мови та літератури 08.00-11.00 Вірш "У нашім раї на землі" Шевченко Тарас аудіо слухать ... https://www.youtube.com › watch
6 13.04. 2020 1.Підготовка конспектів уроків з тем: «Контрольна робота №3. «Ти знаєш, що ти людина»(завдання)(7 клас); «Т.Шевченко.Наскрізний ліризм творів Т.Шевченка про жіночу долю»(9 клас); «КР №5.Прислівник» (завдання)(7 клас); «РМ.Підстилі публіцистичного стилю. Основні жанри публіцистичного стилю:нарис, замітка, стаття» (11 клас) 2.Розміщення завдань у соціальній мережі VIber 3.Консультації з учнями щодо виконання завдань 08.00-12.00 Виконати тестові завдання
7 14.04. 2020 1.Підготовка конспектів уроків з тем: «Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку (тренувальні вправи)» (9 клас); «Словотвір іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту» (11 клас). 2.Розміщення завдань у соціальній мережі VIber 3.Перевірка робіт учнів 7-го, 11-го, 9-А класу 08.00-10.00 https://naurok.ua https://vseosvita.ua
8 15.04. 2020 1.Розробка та розміщення матеріалів до уроків української мови та літератури для учнів 7-го, 9-го класів у соціальній мережі VIber за темами: «О.Ольжич. «Захочеш-і будеш», «Господь багатий нас благословив» (1 на вибір) (7 клас); «Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля»(9 клас); «Прийменник як службова частина мови» (7 клас) 2.Розміщення завдань у соціальній мережі VIber 3Перевірка виконаних завдань 08.00-10.30 Переглянути відео "Історична казка": 37 років життя Олега Ольжича https://www.youtube.com › watch Останнє кохання Тараса Шевченка https://www.youtube.com › watch
9 16.04. 2020 1.Розробка та розміщення матеріалів до уроків української мови для учнів 7-го, 11-го класів у соціальній мережі VIber за темами: «Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні» (7 клас); «Творення присвійних прикметників.Творення прикметникових форм від різних географічних назв» (11 клас) 2.Індивідуальні консультації з учнями у телефонному режимі 3. Оповіщення у групі VIber батьків та учнів про якість виконання завдань учнями 7-го,11-го,9-А класів 08.00-10.00 https://naurok.ua Презентация на тему: "Прийменник як службова частина мови 7 ... www.myshared.ru › slide
10 17.04. 2020 1.Розміщення завдань для учнів 7-го, 11-го, 9-А класів у ресурсі VIber та створення конспектів уроків (відповідно календарно-тематичного планування, розкладу уроків) 2.Розміщення завдань у соціальній мережі VIber.Онлайн-консультації 3.Перевірка виконаних завдань 08.00-11.00 Виконати тестові завдання https://naurok.ua
11 21.04. 2020 1.Підготовка конспектів уроків з тем: «Текст і його основні ознаки» (9 клас); «Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання» (11 клас) 2.Розміщення завдань у соціальній мережі VIber 3. Надання додаткової інформації з української мови 4. Перевірка письмових завдань,надісланих учнями 7-го,11-го,9-А класів 08.00-10.00 https://naurok.ua
12 22.04. 2020 1.Розробка та тозміщення матеріалів до уроків української мови та літератури для учнів 7-го,9-а класів у соціальній мережі VIber за темами: «О.Теліга. «Сучасникам»,»Радість» (1 на вибір) (7 клас); «Біблія в житті Т.Шевченка.Світле пророцтво поета. («Ісаія,Глава 35») (9 клас); «Непохідні й похідні прийменники.» (7 клас). 2.Опрацювання фахової онлайн літератури 3.Власне розроблення та упорядкування цікавих матеріалів з української мови та літератури для учнів 7-го, 11-го,9-А класів 08.00-10.30 Олена Теліга | Пишемо історію https://www.youtube.com › watch ШЕВЧЕНКО Й БІБЛІЯ - Нововолинський центр дитячої та ... novovolynsk-cdut.edukit.volyn.ua › arhiv_podij › shevchenko_j_bibliya Тарас Шевченко і Біблія. "Ісаія. Глава 35" https://www.youtube.com › watch
13 23.04. 2020 1.Підготовка конспектів уроків з тем: «Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс» (7 клас); «Рід і число іменників, їх стилістичні властивості» (11 клас) 2. Розміщення завдань у соціальній мережі VIber 3.Перевірка виконаних завдань 08.00-11.00 https://naurok.ua
14 24.04. 2020 1.Створення конспектів уроків з української мови та літератури для учнів 7-го,11-го, 9-А класів (відповідно до календарно-тематичного планування, розкладу уроків) у соц..мережі VIber 2.Індивідуальні бесіди з учнями та батьками щодо ефективності дистанційного навчання 08.00-12.00 https://naurok.ua
Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.