План індивідуальної роботи та самоосвіти

вчителя української мови та літератури

Негровецького НВК І-ІІІ ступенів

ім. Василя Росохи

на період карантину

(06.04 2020 – 24.04. 2020)

Бумбар Марії Іванівни

№ з/п Зміст роботи Час роботи Дата При- мітка
1. 1.Консультація учнів 6-их класів щодо виконання тестів у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Написання разом порядкових числівників з -тисячний» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменника з іншими частинами мови» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну» (10-Б кл.) Тема з української мови «Написання разом порядкових числівників з -тисячний» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка тестових завдань. 9.00-10.20 10.20-11.20 11.30-13.00 13.00-14.00 06.04
2. Консультація учнів 10-Б класу щодо виконання тестів у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Рід іменників. Паралельні родові форми іменника» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua (учні 10-Б) Тема з української мови «Правильне вживання числівників на позначення дат і часу» (6-і класи) Тема з української мови «Рід іменників. Паралельні родові форми іменника» (10-Б кл.) 3.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) 4.Перевірка тестових завдань. 9.00-10.20 10.20-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30 07.04
3. 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали, інтерактивні вправи) Тема з української мови «Правильне вживання числівників на позначення дат і часу» (6-і класи) 9.00-11.00 08.04
4. 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Повторення, узагальнення й систематизація знань з теми «Числівник» (6-і кл.) Тема з української літератури «Леся Воронина «Таємне товариство боягузів…».Клим Джура – рятівник світу» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань 9.00-10.30 10.30-11.00 09.04
5. 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» (6-і класи) Тема з української мови «Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Фольклорно-міфологічна основа «Лісової пісні» Лесі Українки. Символічність образів Мавки й дядька лева» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями. 9.00-9.30 9.30-11.30 11.30-13.00 13.00-14.00 10.04
6. 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их і 10-Б класів з української мови та літератури (відеоматеріали) Тема з української мови «Розряди займенників за значенням» (6-і класи) Тема з української мови «Іменники спільного й подвійного роду» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Мати Лукаша й Килина – антиподи головної героїні Мавки» (10-Б кл.) 2.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів 3.Перевірка тестових завдань. 9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 13.04
7. 1. Виконання онлайн-тестів з української мови «Визначення роду невідмінюваних іменників» (10-Б кл.)» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Визначення роду невідмінюваних іменників» (10-Б кл.) Тема з української мови «Особові займенники, відмінювання їх» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка завдань. 4.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 14.04
8. 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) Тема з української мови «Зворотний займенник себе, його відмінювання» (6-і класи) 9.00-11.00 15.04
9. 1. 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Присвійні займенники, їх відмінювання» (6-і класи) Тема з української літератури « Леся Воронина «Таємне товариство боягузів…» Друзі й вороги Клима Джури» (6-А кл.) 2.Перевірка домашніх завдань. 9.00-11.00 11.00-12.00 16.04
10 1.Підготовка завдань для учнів 6-их і 10-Б класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Вказівні й означальні займенники» (6-і кл.) Тема з української мови «Іменники, що мають лише форму однини або множини» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб для переляку №9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань 9.00-12.00 12.00-14.00 17.04
11 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Питальні й відносні займенники, відмінювання їх» (6-і класи) Тема з української мови «Складні випадки відмінювання іменників І відміни в орудному відмінку» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями 9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 20.04
12 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). Тема з української мови «Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку» (10-Б кл.) Тема з української мови «Питальні й відносні займенники, відмінювання їх» (6-і класи) Тема з української літератури «Леонід Глібов «Щука». Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника» 2.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 09.00-11.00 11.00-13.00 21.04
13 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали, тестові завдання). Тема з української мови «Правопис заперечних займенників» 9.00-11.00 22.04
14 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). Тема з української мови «Заперечні займенники, відмінювання їх» Тема з української літератури «Леонід Глібов «Муха і Бджола». Алегоричні образи» 2.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 09.00-11.00 11.00-12.00 23.04
15 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). Тема з української мови «Відмінкові закінчення іменників з конкретним і абстрактним значенням» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Леся Українка «Лісова пісня». Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей» (10-Б кл.) Тема з української мови «Неозначені займенники, їх правопис і відмінювання» (6-і класи) Тема з української літератури «Леонід Глібов «Жаба і Віл» (6-А кл.) 2.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 3. Індивідуальні консультації з учнями 9.00-11.00 11.00-13.00 13.00-14.00 24.04
Кiлькiсть переглядiв: 324

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.