План індивідуальної роботи та самоосвіти вчителя української мови та літератури Негровецького НВК І-ІІІ ступенів ім. Василя Росохи Бумбар Марії Іванівни на період карантину (12.03. 2020 – 03.04. 2020)
№ | Зміст роботи | Час роботи | Дата | При- мітка | |
1. . | 1.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину (інтернетресурси). 2.Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03 по 03.04. 2020 н.р. 3.Організація роботи учнів 10-Б та 6-их класу під час карантину (роз`яснювальна робота з батьками та здобувачами освіти). Тема з української мови «Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.» (6-і кл.) Тема з української літератури «Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (6-Б кл.) 4.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. | 9.00-10.00 Протягом дня 10.00-10.30 10.30-11.30 | 12.03 | ||
2. | 1.Онлайн-консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Числівники кількісні й порядкові» (6-і класи) Тема з української мови «Складні випадки написання географічних назв» (10-Б кл.) Тема з української літератури « Поєднання в новелі «Момент» В.Винниченка реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка учнівських робіт. 4.Реєстрація учнів на сайті naurok.com.ua для виконання онлайн-тестів 5.Індивідуальні консультації з учнями. | 9.00 – 9.30 9.30 -11.00 11.00–12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 | 13.03 | ||
3. | 1.Консультація учнів 6-их класів щодо виконання тестів у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Числівники кількісні та порядкові» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент» (10-Б кл.) Тема з української мови «Числівники кількісні та порядкові» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка тестових завдань. | 9.00-10.20 10.20-11.20 11.30-12.30 12.30-13.00 | 16.03 | ||
4. | Консультація учнів 10-Б класу щодо виконання тестів у режимі реального часуна сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Написання прислівників і співзвучних сполук» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua (учні 10-Б) Тема з української мови «Узгодження числівників з іменниками» (6-і класи) Тема з української мови «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх» (10-Б кл.) 3.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) 4.Перевірка тестових завдань. | 9.00-10.20 10.20-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30 | 17.03 | ||
5. | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали, інтерактивні вправи) Тема з української мови «Числівники прості, складні, складені» (6-і класи) | 9.00-11.00 | 18.03 | ||
6. | 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Відмінювання числівників» (6-і кл.) Тема з української літератури «Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків –головних героїв» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань | 9.00-10.30 10.30-11.00 | 19.03 | ||
7. | 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Відмінювання простих числівників» (6-і класи) Тема з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.) Тема з української літератури « Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями. | 9.00-9.30 9.30-11.30 11.30-13.00 13.00-14.00 | 20.03 | ||
8. | 1. Перегляд відеозапису та презентації вебінару «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання». 2.Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. | 9.00-10.30 10.30-12.30 | 23.03 | ||
9. | 3. Перегляд вебінару «Технічні особливості організації дистанційного навчання». 2.Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. | 24.03 | |||
10 | 1.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на сайті naurok.com.ua | 9.00-11.00 | 25.03 | ||
11 | 1.«Що таке флеш-картки і як з ними працювати?». Опрацювання матеріалу на сайті naurok.com.ua 2.Перегляд вебінару «Стандартні та нетипові способи використання онлайн-тестів» | 9.00-10.00 10.00-12.00 | 26.03 | ||
12 | 1.Перегляд вебінару «Онлайн-тест «На Урок» для дистанційної роботи» 2. Підбір матеріалів для поурочних планів на наступний навчальний тиждень | 9.00-10.30 10.30-14.00 | 27.03 | ||
13 | 1. Виконання онлайн-тестів з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.)» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» (10-Б кл.) Тема з української мови «Відмінювання складних числівників» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка тестових завдань. 4.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. | 9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 | 30.03 | ||
14 | 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Відмінювання складних числівників» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua (учні 6-их класів) Тема з української мови «Відмінювання складних числівників» (6-і класи) Тема з української мови «Правила графічних скорочень слів» (10-Б кл.) 3.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б класу з української мови (відеоматеріали) 4.Перевірка тестових завдань. | 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | 31.03 | ||
15 | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) Тема з української мови «Відмінювання складених числівників» (6-і класи) | 9.00-11.00 | 01.04 | ||
16 | 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Роздільне написання складених числівників» (6-і кл.) Тема з української літератури «Леся Воронина Таємне товариство боягузів, або засіб для переляку №9» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань | 9.00-11.00 11.00-12.00 | 02.04 | ||
17 | 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Написання разом порядкових числівників з -тисячний» (6-і класи) Тема з української літератури ««Леся Воронина Таємне товариство боягузів, або засіб для переляку №9.» Друзі та вороги Клима Джури» Тема з української мови «Морфологічна норма» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця..» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями | 9.00-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-14.00 | 03.04 |
.
Коментарi