План індивідуальної роботи та самоосвіти вчителя української мови та літератури Негровецького НВК І-ІІІ ступенів ім. Василя Росохи Бумбар Марії Іванівни на період карантину (12.03. 2020 – 03.04. 2020)

Зміст роботи Час роботи Дата При- мітка
1. . 1.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання в умовах карантину (інтернетресурси). 2.Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03 по 03.04. 2020 н.р. 3.Організація роботи учнів 10-Б та 6-их класу під час карантину (роз`яснювальна робота з батьками та здобувачами освіти). Тема з української мови «Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.» (6-і кл.) Тема з української літератури «Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (6-Б кл.) 4.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. 9.00-10.00 Протягом дня 10.00-10.30 10.30-11.30 12.03
2. 1.Онлайн-консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Числівники кількісні й порядкові» (6-і класи) Тема з української мови «Складні випадки написання географічних назв» (10-Б кл.) Тема з української літератури « Поєднання в новелі «Момент» В.Винниченка реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка учнівських робіт. 4.Реєстрація учнів на сайті naurok.com.ua для виконання онлайн-тестів 5.Індивідуальні консультації з учнями. 9.00 – 9.30 9.30 -11.00 11.00–12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 13.03
3. 1.Консультація учнів 6-их класів щодо виконання тестів у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Числівники кількісні та порядкові» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент» (10-Б кл.) Тема з української мови «Числівники кількісні та порядкові» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка тестових завдань. 9.00-10.20 10.20-11.20 11.30-12.30 12.30-13.00 16.03
4. Консультація учнів 10-Б класу щодо виконання тестів у режимі реального часуна сайті naurok.com.ua 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Написання прислівників і співзвучних сполук» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua (учні 10-Б) Тема з української мови «Узгодження числівників з іменниками» (6-і класи) Тема з української мови «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх» (10-Б кл.) 3.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) 4.Перевірка тестових завдань. 9.00-10.20 10.20-11.20 11.20-12.00 12.00-12.30 17.03
5. 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали, інтерактивні вправи) Тема з української мови «Числівники прості, складні, складені» (6-і класи) 9.00-11.00 18.03
6. 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Відмінювання числівників» (6-і кл.) Тема з української літератури «Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків –головних героїв» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань 9.00-10.30 10.30-11.00 19.03
7. 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Відмінювання простих числівників» (6-і класи) Тема з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.) Тема з української літератури « Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями. 9.00-9.30 9.30-11.30 11.30-13.00 13.00-14.00 20.03
8. 1. Перегляд відеозапису та презентації вебінару «Інтерактивне читання як засіб мотивації школярів до навчання». 2.Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 9.00-10.30 10.30-12.30 23.03
9. 3. Перегляд вебінару «Технічні особливості організації дистанційного навчання». 2.Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 24.03
10 1.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» на сайті naurok.com.ua 9.00-11.00 25.03
11 1.«Що таке флеш-картки і як з ними працювати?». Опрацювання матеріалу на сайті naurok.com.ua 2.Перегляд вебінару «Стандартні та нетипові способи використання онлайн-тестів» 9.00-10.00 10.00-12.00 26.03
12 1.Перегляд вебінару «Онлайн-тест «На Урок» для дистанційної роботи» 2. Підбір матеріалів для поурочних планів на наступний навчальний тиждень 9.00-10.30 10.30-14.00 27.03
13 1. Виконання онлайн-тестів з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.)» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua Тема з української мови «Написання не, ні з різними частинами мови» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» (10-Б кл.) Тема з української мови «Відмінювання складних числівників» (6-і класи) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання). 3.Перевірка тестових завдань. 4.Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 9.00-10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 13.00-14.00 30.03
14 2. Виконання онлайн-тестів з української мови «Відмінювання складних числівників» у режимі реального часу на сайті naurok.com.ua (учні 6-их класів) Тема з української мови «Відмінювання складних числівників» (6-і класи) Тема з української мови «Правила графічних скорочень слів» (10-Б кл.) 3.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б класу з української мови (відеоматеріали) 4.Перевірка тестових завдань. 9.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 31.03
15 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 6-их класів з української мови (відеоматеріали) Тема з української мови «Відмінювання складених числівників» (6-і класи) 9.00-11.00 01.04
16 1.Підготовка завдань для учнів 6-их класів з української мови та літератури ( підбір відеоуроків, презентацій, інтерактивних вправ з тем, що вивчаються), передача матеріалів здобувачам освіти. Тема з української мови «Роздільне написання складених числівників» (6-і кл.) Тема з української літератури «Леся Воронина Таємне товариство боягузів, або засіб для переляку №9» (6-Б кл.) 2.Перевірка виконаних завдань 9.00-11.00 11.00-12.00 02.04
17 1.Онлайн-консультації з батьками з питань дистанційного навчання. Тема з української мови «Написання разом порядкових числівників з -тисячний» (6-і класи) Тема з української літератури ««Леся Воронина Таємне товариство боягузів, або засіб для переляку №9.» Друзі та вороги Клима Джури» Тема з української мови «Морфологічна норма» (10-Б кл.) Тема з української літератури «Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця..» (10-Б кл.) 2.Розробка та розсилка завдань для учнів 10-Б та 6-их класів з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові завдання, інтерактивні вправи). 3.Перевірка учнівських робіт. Аналіз та узагальнення знань учнів, виявлення та усунення недоліків, що виникли під час організації дистанційного навчання з предметів. 4.Індивідуальні консультації з учнями 9.00-10.00 10.00-11.30 11.30-12.30 12.30-14.00 03.04

.

Кiлькiсть переглядiв: 291

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.