Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020)
Росохи Мирослави Юріївни, вчителя української мови та літератури
Негровецького НВК І-ІІІ ст.ім.В.Росохи
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Години роботи | Примітки |
1 | 12.03 | 1. Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03.2020-03.04.2020 р. 2. Корекція календарно-тематичного планування на період карантину. 2.Розробка тестових завдань з української літератури « Історичне минуле нашого народу» | 08.00 –11.00 12.00- | Виконати тестові завдання. |
2 | 13.03 | 1.Розробка конспекту уроку «Види речень за метою висловлювання» 2.Підготувати учням завдання з літератури рідного краю. | 08.00-10.00 - | Виконання вправ з підручника |
3 | 16.03 | 1.Виготовлення практичних завдань з теми «Пунктуаційна помилка та її умовне позначення» 2.Ознайомлення з новинами на сайтах «На урок», «Всеосвіта». 3.Розробка конспекту з теми « Степан Васильченко. « В Бур»янах» | 08.00-09.00 10.00-12.00 | Прочитати уривки з повісті « В Бур»янах» |
4 | 17.03 | 1. Робота в (Viber) для організації дистанційного навчання. 2. Виконання тестових завдань за розділом « Словосполучення і речення». | 08.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | Група (Viber) 5 кл |
5 | 18.03 | 1. Робота в (Viber) для організації дистанційного навчання.ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОУРОКУ «Другорядні члени речення» 2. Перевірка домашніх робіт учнів 5 класу . | 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 | Перегляд відеоуроків |
6 | 19.03 | 1. Підготовка до уроків. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «5-А,5-Б» (Viber) Додаток.Способи їх вираження. 3.Ідейно-художній аналіз поезії « За сонцем хмаронька пливе» | 08.00 -09.45 10.00 -10.45 11.00- 11.45 | Вивчити напам»ять « За сонцем хмаронька пливе» |
7 | 20.03 | 1. Онлайн-консультації у чат-групі «5-А» (Viber) для учнів 5-А класу. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «5-Б» (Viber) для учнів 5-Б класу за темою «Означення.Способи їх вираження». 3.Розробка тестових завдань за темою «Т . Шевченко. « Садок вишневий коло хати» | 09.00-09.45 10.00 -11.00 | Перегляд відеоуроку |
8 | 30.03. | 1Розробка конспекту «Прикладка як різновид означення».Індивідуальні консультаціі.. Онлайн-консультації у чат-групі «5- А» (Viber) для учнів 5-А класу. 2. Індивідуальні консультаціі.. Онлайн-консультації у чат-групі «5 Б» (Viber) для учнів 5-Б класу. 3.Завдання для індивідуальної роботи в групах (Viber) .Ідейно-художній аналіз поезій. | 08.00 –08.45 09.00 -10.00 | Група (Viber) 5 кл.Виконання тестових завдань |
9 | 31.03. | 1. Розробка тестових завдань з теми «Прикладка як різновид означення» Онлайн консультація для учнів 5-А класу 3. Онлайн консультація для учнів 5-Б класу | 08.00-09.00 09.00-10.00. | |
10 | 01.04. | 1. Розробка конспекту уроку «Обставина.Типи обставин за значенням.Способи їх вираження» Робота в (Viber) для організації дистанційного навчання. 2.Виконання вправ. | 08.00- 09.00 09.00-09.45 10.00 | Перегляд відеоуроку |
11 | 02.04 | 1. Робота в (Viber) для організації дистанційного навчання. 2. Перевірка домашніх робіт учнів 5-х класів. 3. Розробка тестових завдань з теми «Другорядні члени речення» 4.Виразне читання поезій. | 08.00-09.00 10.00 -10.45 11.00- 11.45 | |
12 | 03.04 | 1.Другорядні члени речення (Практично), виконання завдань з підручника . 2.Перевірка домашнього завдання у вайбері. 3.Завдання для написання художнього етюду. | 08.00-09.00 10.00 -10.45 11.00 | Написати художній етюд про природу |
Коментарi