Індивідуальний план роботи

під час карантину з 06.04 – 24.04 вчителя німецької мови Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи

Сідей Тетяни Миколаївни

№ п/п Дата Години роботи Зміст роботи Примітка
1. 06.04 08.00-09.30 09.30-10.30 1. Перевірка домашнього завдання учнів 6-А,6-Б класів. 2. Пошук матеріалів для створення презентації на тему: „Німецькомовні країни Європи“ Іменники, географічні назви. 3. Онлайн консультації з учнями 6-тих класів. 4.Читання та аудіювання з розроблених карток, індивідуальні завдання. Розповідь про німецькомовні країни. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» , 6 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube
2. 07.04 08.00- 09.00 09.00-09.45 10.00 -10.30 10.45-11.30 1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу. Тема: «Країна і людина». Д.з. впр. 4, с.169-170 (переказувати) 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „Мій улюблений український спортсмен.“ Усне мовлення. Читання. Розповідати про улюбленого спортсмена. 4. 3 клас. Тема: «Що ти любиш робити?» (опрацювати фонетичний матеріал впр.2 с.124, впр.4а,5а с.124-126-письмові вправи).Д.з.-впр. 2,ст.124. 5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. Тема: «Ми охоче святкуємо». Виконання лексико-граматичних вправ. Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1-3 с.100-101),виконати вправи в РЗ (ст. 62) Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл. Перегляд презентацій та відеороликів. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» Газета « Deutsch» Аудіо супровід до підручників.
3. 08.04. 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1. Створення презентації для учнів 7-го класу «Спортивні змагання у нашій школі». 2.Перевірка робіт учнів 7-го класу. 3.Читання на картках. 4. Опрацювання матеріалів з підручника впр.4, с.137-138(записати відповіді у зошит) 5.Розробка дидактичних завдань для учнів. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл. Інтернет ресурси.
4. 09.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 4 класів. 2 клас. Тема: «День народження». Формування навичок читання на рівні фрази. Аудіювання: впр.1 ст.102; 5, ст.103. Говоріння: впр.4, ст. 102. РЗ ст.63-64 4 клас. Тема: «Відпочинок влітку» Ступені порівняння gern (опрацювати фонетичний матеріал впр.3 с.149) Д.з.-впр. 6,ст.154. Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд відеороликів. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube
5. 10.04 08.00 –08.45 09.00 -10.00 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів. Робота з картками. Складання діалогів за зразком. 3.Розробка тестів для учнів 6-го класу. Тема: «Німецькі феднральні землі». Перегляд презентації. Робота з підручником впр.1-4 ст.171-173 4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Німеччина». Географічне положення Німеччини. Д.з. впр.3,с.144 (усно). Вивчити нові слова. 5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу. Тема: «Я це роблю охоче», розробка презентації. Д.з.(впр.2, ст. 127-вивчити римування) 6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу. Тема: «Подорожі» Контроль аудіювання. Робота з підручником впр.1-2, ст.155. Д.з. впр.6,с.157. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта»
6. 13.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1. Перевірка домашнього завдання учнів 6-А,6-Б класів. 2. Відеоролик «Deutschlands Nachbarländer». Розповідь про федеральні землі. 3. Онлайн консультації з учнями 6-тих класів. 4.Читання та аудіювання з розроблених карток. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» , 6 кл. Перегляд презентацій. Відеоролики. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube
7. 14.04 08.00- 09.00 09.00-09.45 10.00 -10.30 1.6 клас. Робота з підручником. Тема: «Поради туристам». Завдання на закріплення нового граматичного матеріалу. Робота з підручником впр.1-5, ст. 174-175. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „Німеччина.“ Автоматизація ЛО та МЗ. Усне мовлення. Читання. Розповідати про Німеччину. 4.Створення презентації для учнів 3-го класу «У мене є хобі», перегляд презентації. Розповідати про своє хобі. Вивчити нові ЛО. 5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. Тема: «Вечірка з нагоди дня народження». Введення нових ЛО. Фонетичні вправи: 1-4, ст. 104-105. РЗ ст.65. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» Газета « Deutsch» Аудіо супровід до підручників.
8. 15.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1. Створення презентації для учнів 7-го класу « Ми охоче подорожуємо» 2.Перевірка робіт учнів 7-го класу. 3.Читання на картках. 4. Опрацювання матеріалів з підручника впр.3 с.144; впр.4 с.145 (записати відповіді у зошит) 5.Розробка дидактичних завдань для учнів. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл. Інтернет ресурси.
9. 16.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 4 класів. 2 клас. Тема: «Великдень». Перегляд відеоролика про Великдень. Введення нових ЛО. Аудіювання: впр.1 ст.106; Говоріння: впр.4, ст. 107; Читання: впр. 2, 3 ст.106. РЗ ст.66-67 4 клас. Тема: «Де ти був минулого літа?» Вживання дієслова war. (опрацювати фонетичний матеріал впр.3 с.158) Д.з.-впр. 6,ст.160. Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд презентації. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube
10. 17.04 08.00 –08.45 09.00 -10.00 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів. Робота з картками. Складання діалогів за зразком. 3.Розробка тестів та дидактичних завдань для учнів 6-го класу. Тема: «Німецькі міста». Перегляд презентації. Робота з підручником впр.1-6 ст.176-178. Підібрати інформацію про міста. 4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Підготовки до подорожі». Запитувати та розповідати про подорож. Д.з. впр.4а,с.147. Скласти діалог по темі. 5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу. Тема: «Я краще пограю в…», лексика до теми, розробка презентації. Д.з.(впр.2, ст. 133-вивчити римування) 6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу. Тема: «Літні канікули» . Präteritum. Контроль письма. Робота з підручником впр.1-4, ст.161. Д.з. впр.5,с.162. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій та відеороликів. Мобільний зв'язок Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта»
11. 21.04 08.00- 09.00 09.00-09.45 10.00 -10.30 10.45-11.30 1.Склалання інтерактивних тестів, картків з текстами для учнів 6-го класу. Тема: «Німецькі міста». Д.з. розповідь про міста. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів та текстів для учнів 7-го класу. Тема: „Вирушити у подорож“ Усне мовлення. Читання. Розповідати про подорож. Д.з впр.7, ст.150 (письмово). 4. 3 клас. Тема: «Я хочу подорожувати» . Контроль письма. Ставити питання і відповідати на них. Речення з дієсловом möchte. (опрацювати фонетичний матеріал впр.1а,b с.134-135, впр.4, с.136 письмові вправи). Д.з.-впр. 3,ст.135-вивч.римування. 5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. Тема: «З Великоднем!». Опанування навичок аудіювання. Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1-3 с.108-109), виконати вправи в РЗ (ст. 68-69) Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» Газета « Deutsch» Аудіо супровід до підручників.
12. 22.04. 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1. Створення презентації для учнів 7-го класу «Німеччина у Європі». Складання розповіді про Німеччину. 2.Перевірка робіт учнів 7-го класу. 3.Читання на картках. 4. Опрацювання матеріалів з підручника впр.4, с.137-138(записати відповіді у зошит) 5.Розробка дидактичних завдань для учнів. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл. Інтернет ресурси.
13. 23.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 4 класів. 2 клас. Тема: «Повторення». Виконання лексико-граматичних вправ. Аудіювання: впр.1 ст.108; Читання: впр. 3,ст. 109, 4 ст. 109. РЗ ст.68-69. 4 клас. Тема: «Повторення вивченого» Тестові завдання на закріплення вивченого розділу. Д.з.-впр. 4,ст.164. Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд презентації. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube
14. 24.04 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів. Робота з картками. Складання діалогів за зразком. 3.Розробка презентації та дидактичного матеріалу для учнів 6-го класу. Тема: «Столиця Німеччини». Контроль аудіювання. Робота з підручником впр.1-5 ст.179-180. 4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Федеральні землі Німеччини». Читання. Д.з. впр. 5, с. 155 (письмово). Вивчити нові слова. 5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу. Тема: «Чим можна подорожувати?», розробка презентації. Розповідати про транспортні засоби, якими можна подорожувати. 6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу. Тема: «Пори року і погода». Презентація та відеоролик. Контроль говоріння. Вправи на розвиток лінгвістичних та мовленнєвих компетенцій. (впр.1-5, ст. 167-169). Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта»

Індивідуальний план роботи

під час карантину з 06.04 – 24.04 вчителя німецької мови в початкових класах Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи

Сідей Тетяни Миколаївни

8. 07.04 09.40-10.20 10.40-11.20 1.Знайомство з новим розділом «Дозвілля». Введення нових ЛО. 2.Робота з підручником та робочим зошитом. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 1-х класів. «Після школи» Формування навичок читання з карток. Перегляд презентації про вільний час після школи. Робота у робочому зошиті. 3. Називати деяких тварин, відгадувати про них загадки. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Перегляд презентації. Мобільний зв'язок Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube
9. 09.04 08.50.-09.30 09.40-10.20 1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Розваги на дозвіллі. Дні тижня. Введення нових ЛО. Практикування нових ЛО в усному мовленні. 3. Називати дні тижня, розповідати про свої улюблені розваги на дозвіллі. 4. Робота з підручником ( вправи 1, 2, 4, ст.86 з використанням аудіо супровіду). 5.Робота в зошиті- списування простих речень. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурси.
10. 14.04 09.40-10.20 10.40-11.20 1.Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ. 2. Робота з флеш-картками, що ілюструють іграшки. 3. Називати деякі іграшки, описувати їх, називати їхні кольори. Введення нових ЛО. 4.Вправи з підручника та робочого зошита (Stunde 54) 5. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Флеш-картки. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурси.
11. 21.04 08.50.-09.30 09.40-10.20 1.Перевірка учнівських зошитів. 2. Дидактичні ігри для розвитку усного мовлення школярів. 3. Робота з підручником та зошитом для письма. Списування слів з підручника (впр.3, ст.90) 4.Пісенька «Wir spielen und fangen lustig an» 5.Вправи на закріплення алфавіту. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Зошит для письма. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурси: https://www.youtube.com
12. 23.04 09.40-10.20 10.40-11.20 1.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 2. Називати улюблені іграшки та вміти їх описувати. 3. Вправи в робочому зошиті (Stunde 55). 4. Дидатичні ігри на повторення алфавіту. 5. Підготовка конспектів уроків. 6. Корекція календарно-тематичного планування. Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Зошит для письма. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурси: https://www.youtube.com
Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.