Індивідуальний план роботи
під час карантину з 12.03 – 03.04
вчителя німецької мови в початкових класах Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи
Сідей Тетяни Миколаївни
№ п/п | Дата | Години роботи | Зміст роботи | Примітка |
1. | 12.03 | 08.50.-09.30 09.40-10.20 | 1. Підготовка матеріалів до занять з першокласниками (НУШ) та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 4. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 1-х класів. Тема:“Шкільне приладдя“. Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1-2 с.76), Перегянути презентацію до теми,ознайомитися з ЛО та МЗ,вивчити шкільні приладдя) 5.Опрацювання методичних рекомендацій МО щодо організації дистанційного навчання з німецької мови | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 клас. Перегляд презентації. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube |
2. | 16.03 | 09.40-10.20 10.40-11.20 | 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з батьками учнів 1-х класів. Індивідуальні завдання для учнів. Робота з картками та ілюстраційним матеріалом. 3.Розробка дидактичних ігор на тему: «Шкільні речі». 4.Складання завдань та пояснення до них для учнів 1-го класу. Тема: «Шкільні речі». Повторити назви кольорів. Вивчення нових букв алфавіту. Завдання в робочому зошиті. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»).Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок, Viber-групи |
3. | 19.03 | 08.50.-09.30 09.40-10.20 | 1. Перевірка домашнього завдання учнів 1-х класів. 2. Онлайн консультації з батьками учнів 1-х класів. 3. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. 4. Дидактичні завдання для закріплення вивченого матеріалу. 5. Робота з підручником (впр. 1-3, ст.81 з використанням аудіо запису до книги) 6. Прописи в письмовому зошиті. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 клас. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube |
4. | 24.03 | 09.40-10.20 10.40-11.20 | 1. Підготовка до уроків. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «1-А німецька мова» (Viber) для учнів 1 -А класу. 3. Онлайн-консультації у чат-групі «1-Б» (Viber) для учнів 1-Б класу 4.Самоосвіта.Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта» |
5. | 26.03 | 08.50.-09.30 09.40-10.20 | 1. Підготовка до уроків. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «1-А німецька мова» (Viber) для учнів 1 -А класу. 3. Онлайн-консультації у чат-групі «1-Б німецька мова» (Viber) для учнів 1-Б класу 4.Самоосвіта.Вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта» |
6. | 31.03 | 09.40-10.20 10.40-11.20 | 1.СклаДання інтерактивних завдань для учнів 1-х класів. Тема: «Школа» 2. Проект « Я і школа». 3. Розповідати про деякі дії в школі, описувати класну кімнату і називати шкільні предмети. 4.Повторення буквосполучень. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 1 кл. Аудіо супровід до підручника. Робочий зошит (до підруч. «Німецька мова. 1 клас. Deutsch lernen ist super!»). Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube |
7. | 02.04 | 08.50.-09.30 09.40-10.20 | 1. Створення презентації для учнів 1-х класів за розділом «Школа» 2.Перевірка робіт учнів 1-х класів. 3. Повторення вивченого матеріалу з розділу « Школа» 4.Дидактичні ігри на закріплення. 5. Перевірка учнівських зошитів. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 1 кл. Інтернет ресурси. Перегляд презентації. Мобільний зв'язок Viber-групи |
Індивідуальний план роботи
під час карантину з 24.03 – 03.04 вчителя німецької мови Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи
Сідей Тетяни Миколаївни
№ п/п | Дата | Години роботи | Зміст роботи | Примітка |
1. | 24.03 | 08.00 –11.00 12.00-14.00 | 1. Підготовка до уроків. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «2-А » (Viber) для учнів 2-А класу. 3. Онлайн-консультації у чат-групі «3 клас» (Viber) для учнів 3 класу. 4. Онлайн-консультації у чат-групі «4 клас» (Viber) для учнів 4 класу. 5. Онлайн-консультації у чат-групі «6-А клас», «6-Б клас» (Viber) для учнів 6 класу. 6. Онлайн-консультації у чат-групі « 7 клас» (Viber) для учнів 7 класу. 7.Самоосвіта.Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта» |
2. | 25.03. | 08.00-10.00 10.00-12.00 | 1.Підготовка до уроків. 2. Онлайн-консультації у чат-групі « 7 клас» (Viber) для учнів 7 класу. 3. Самоосвіта. Вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта», «На урок» |
3. | 26.03. | 08.00-09.00 10.00-12.00 | 1. Підготовка до уроків. Розробка тестів та дидактичних завдань. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «2-А » (Viber) для учнів 2-А класу. 3. Онлайн-консультації у чат-групі «4 клас» (Viber) для учнів 4 класу. 7.Самоосвіта.Перегляд вебінарів. | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта», «На урок» |
4. | 27.03. | 08.00-10.00 10.00-11.00 11.00-12.00 | 1. Підготовка до уроків. Розробка матеріалів для дистанційного навчання. 2. Онлайн-консультації у чат-групі «2-А » (Viber) для учнів 2-А класу. 3. Онлайн-консультації у чат-групі «4 клас» (Viber) для учнів 4 класу. 4. Онлайн-консультації у чат-групі «6-А клас», «6-Б клас» (Viber) для учнів 6 класу. 5. Онлайн-консультації у чат-групі « 7 клас» (Viber) для учнів 7 класу. 6.Самоосвіта.Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». | Мобільний зв'язок. Viber-групи. Освітня платформа: «Всеосвіта», «На урок» |
5. | 30.03 | 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 3 класів. 2 клас. Повторення. Виконання лексико-граматичних вправ. Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1-3 с.97-98),виконати вправи в РЗ (ст. 60-61) 4 клас. Тема: «Плани на тиждень» (опрацювати фонетичний матеріал впр.1 с.146, впр.3 с.146-прочитати і вставити пропущені слова).Д.з.-впр. 7,ст.148. | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд презентації. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube |
6. | 31.03 | 08.00 –08.45 09.00 -10.00 | 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів. Робота з картками. Складання діалогів за зразком. 3.Розробка тестів для учнів 6-го класу. Тема: „Подорож до Німеччини“ 4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Відомі спортсмени Німеччини» 5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу. Тема: «Вітальні листівки», (впр.6, ст. 123-вивчити римування) 6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу. Тема: «Відпочинок взимку.» Безособовий займенник тап. Впр.6,с.151. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» |
7. | 01.04 | 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 | 1. Перевірка домашнього завдання учнів 6-А,6-Б класів. 2. Пошук матеріалів для створення презентації на тему: „Я люблю подорожувати“ 3. Онлайн консультації з учнями 6-тих класів. 4.Читання та аудіювання з розроблених карток. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» , 6 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube |
8. | 02.04 | 08.00- 09.00 09.00-09.45 10.00 -10.30 | 1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу. Тема: «Подорож». Завдання на закріплення розділу. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „Мій улюблений німецький спортсмен.“ Усне мовлення. Читання. 4.Створення презентації для учнів 3-го класу «Свята т а традиції- узагальнення », перегляд презентації. Письмова тестова робота з розробленими картками. 5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. Проект: «Гарний одяг» Створення проектів. Розповідати про свій одяг. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» Газета « Deutsch» Аудіо супровід до підручників. |
9. | 03.04 | 08.00-09.30 09.30-10.30 10.30-11.30 | 1. Створення презентації для учнів 7-го класу « Німеччина і країни-сусіди» 2.Перевірка робіт учнів 7-го класу. 3.Читання на картках. 4. Опрацювання матеріалів з підручника впр.4, с.127-168(записати відповіді у зошит) 5.Розробка дидактичних завдань для учнів. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл. Інтернет ресурси. |
Коментарi