Індивідуальний план роботи
під час карантину з 12.03 – 20.03 вчителя німецької мови Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім. В.Росохи
Старости Ганни Іванівни
№ п/п | Дата | Навантаження. | Зміст роботи | Примітка |
1. | 12.03 | 2 год | 1.Розробка та розсилка завдань для учнів 2-го, 4-го класів та розміщення їх. 2. Розробка завдань для дистанційної форми навчання. 3.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 4. Розробка та опрацювання матеріалу з німецької мови для учнів 2 та 3 класів. 2 клас.Тема:“Одяг“.Прослухати аудіо запис до підручника(впр.1 с.91),Перегянути презентацію до теми,ознайомитися з ЛО та МЗ,вивчити пісеньку про одяг) 4 клас.Тема:»Це мої друзі» (опрацювати фонетичний матеріал впр.1 с.136, впр.3 с.136-прочитати і вставити пропущені слова) 5.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з німецької мови | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2, 4 кл. Перегляд презентації. Прослуховування аудіо запису. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube |
2. | 13.03 | 5 год. | 1.Робота зі шкільною документацією. 2.Онлайн консультації з учнями 6-А,6-Б,7 класів. Індивідуальні завдання для учнів.Робота з картками.Складання діалогів за зразком. 3.Розробка тестів для учнів 6-го класу. Тема: „Подорож потягом“ 4.Складання завдань для учнів 7-го класу. Тема: «Спортивне забезпечення» 5.Розробка та пояснення завдань для учнів 3 класу.Тема:»Святкування дня народження»,вивчити пісню «Zum Geburstag»,повторити порядкові числівники до 31.Записати дату дня народження. 6.Розробка завдань та пояснення до них для учнів 4 класу.Тема:»Улюблений одяг.»Повторити назви одягу та кольорів.Впр.1-3 с.138. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» |
3. | 16.03 | 2 год. | 1. Перевірка домашного завдання учнів 6-А,6-Б класів. 2. Пошук матеріалів для створення презентації на тему: „Враження від подорожі“ 3. Онлайн консультації з учнями 6-тих класів. 4.Читання та аудіювання впр.3-5 с.156-158(записати відповіді у зошит) 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» , 6 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube |
4. | 17.03 | 5 год. | 1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу. Тема: «Пригоди під час подорожі» 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 7-го класу. Тема: „Спортивні пропозиції.“ 4.Створення презентації для учнів 3-го класу «Запрошення на вечірку.» ,перегляд презентації та створення запрошень на вечірку. Речення з модальними дієсловами. 5. Онлайн консультації з учнями 2-го класу. Тема:»Так багато одягу» Називати предмети одягу в однині і множині,говорити вголос нові ЛО. Виконання фонетичних вправ. Аудіювання: впр.1.с.93. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,3,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи. Інтернет-ресурс:You Tube Тести на освітній платформі «Всеосвіта» Газета « Deutsch» Аудіо супровід до підручників. |
5. | 18.03 | 1 год. | 1. Створення презентації для учнів 7-го класу «Спортивні змагання.» 2.Перевірка робіт учнів 7-го класу. 3.Читання на картках. 4.Аудіювання впр.4, с.121-122(записати відповіді у зошит) | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова», 7 кл. Інтернет ресурси. |
6. | 19.03 | 2 год. | 1.Опрацювання фахової літератури. 2.Робота з підручниками та робочими зошитами. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 2-го класу. «Одяг. Що ти любиш носити?» Формування навичок читання з карток. Описувати одяг за кольором. Перегляд презентації про одяг та кольори. Робота у робочому зошиті. Підписати одяг та замалювати. 3. Складання завдань для учнів 4-го класу. Тема: «Хто так одягнений?» Робота з підручником. Виписати нові ЛО Та за допомогою презентації вивчити нові ЛО.Впр.1,с.141.,Намалювати свій улюблений одяг і підписати назви одягу. | Підручники С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 2,4 кл. Перегляд презентації. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube |
7. | 20.03 | 5 год | 1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Підготовка до годин спілкування. 3.Розробка тестових завдань для учнів 6 класів. Тема: «Подорож навколо світу.» 4. Виготовлення роздаткового матеріалу по темі:«Präteritum», 6 клас 5. Розробка та розсилка завдань для учнів 3-го, 4-го, 6-го,7-го класів. 6. Складання інтерактивних тестів для учнів 6-го класу по темі «Eine Weltreise» 5. Перевірка робіт учнів 3-го, 4-го,7-го класів. 6.Презентація для 3 класу до теми: »Святкова вечірка. Вітальна листівка». Виготовлення вітальної листівки за зразком. Вивчити римування, впр.6,с.123. 7. Створення презентації для учнів 7-го класу на тему «Олімпійські ігри» Скласти розповідь за темою. 8. Розробка уроку для 4-го класу по темі:»Одяг і дозвілля» Опрацювання матеріалів з підручника.Впр.1-2,с. 144,Робота над помилками. | Підручник С.Сотникова,Г. Гоголєва «Нім. мова» 3,4,6,7 кл. Перегляд презентацій. Мобільний зв'язок .Viber-групи Інтернет-ресурс:You Tube |
8. | 23.03 | 2 год. | 1.Самоосвіта.Пройшла підвищення кваліфікації за видом «Вебінар» (дистанційно) на тему :»Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» | Освітня платформа:»Всеосвіта» |
Коментарi