Індивідуальний план роботи
під час карантину
(13.03.2020 – 03.04.2020)
Щокало Оксани Михайлівни, вчителяісторії
№ з/п | Дата | Зміст роботи | Години роботи | Примітки |
1. | 12.03 | 1. Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03.2020-03.04.2020 р. 2. Розробка завдань з історії для 9 кл. на тему: «.Австро-Угорщина –дуалістична монархія. Російсько- турецька війна 1877-1878рр.. Утворення нових незалежних держав на Балканах». | 08.00 –11.00 12.00-14.00 | Підручник Інтернет-ресурси Параграф - 22 |
2 | 16.03 | Підготувала матеріал для уроку всесвітньої історії 8 клас на тему: «Московська держава. Поява Російської імперії». Підготувала завдання для виконання самостійно практичного заняття на тему « Обгрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І». | 12.00-14.00 | Інтернет ресурси Параграф 20 і 21. |
3. | 17.03 | 1. Надсилання на електронну адресу керівника курсів Шимон Ю.Ю.: - подання про зарахування на курси; - особисту електронну адресу 2. Ознайомлення з нормативними документами по організації дистанційного навчання 3. Матеріали для учнів 5 класів до теми: «Проголошення незалежності України». 4.Підготова матеріалу до уроку з Історії України для 9 класу на тему «Політизація українського національного руху в 90-ті роки 19 ст.» 5. Підготовка матеріалу для 10 кл. з Історії України на тему «Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини.» 6. Ознайомлення з матеріалами для проходження дистанційних курсів | 09.00-09.30 10.00 – 12.00 12.00 – 13.00 16.00-18.00 | y.shimon65@gmail.com Інтернет-ресурси Параграф 17. 9 клас – Параграф 23. 10 клас- Параграф 29. |
4. | 18.03 | 1. Підготовка матеріалів завдань для практичного завдання історії України в 9 кл. на тему: “Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперії у 19 ст.». 2. Розсилання матеріалів учням 3. Опрацювання матеріалів для проходження дистанційних курсів | 08.00 – 09.00 09.00 – 10.00 Впродовж дня | Групи ( Viber) 9 – А клас, 9 – Б. Завдання інтернет- ресурси |
5. | 19.03 | 1. Перевірка завдань, які зробили учні 5– А, 5 – Б класів. 2. Надсилання учням 8 класу завдання вивчити на тему: “ Правобережна Україна” 3. Розробка та розсилка завдань учням 9 – А класу на тему « Японія та Китай» 4. Онлайн-консультації у чат-групах 5.Опрацювання матеріалів для проходження истанційних курсів 6. Проходження онлайн тестування за навчальною програмою, яку опрацювала під час курсів | 08.00 – 09.00 09.00 – 10.00 10.00 – 11.00 Протягом дня 17.00 -18.00 | Групи( Viber):5 – А, Дистанційне навчання 5 – Б, Група ( Viber) Група ( Viber) 9 – А. Групи ( Viber) 8 клас- Параграф -34 |
6. | 23.03 | 1. Участь у вебінарі « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (дистанційно) 2. Робота з методичною літературою | 14.00 – 16.00 | Освітня платформа: «Всеосвіта» |
7. | 25.03 | 1. Робота з навчальною літературою 2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури. | 10.00 -11.00 11.00 – 12.00 | |
8. | 26.03 | 1. Методична робота 2. Ознайомлення з новинами на сайтах «На урок», «Всеосвіта». | 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 | |
9. | 30.03 | Підготовка матеріалу для уроку всесвітньої історії 8 клас на тему «Просвітництво і промислова революція». | 10.00-11.00 | Параграф 22 |
10. | 31.03 | 1. Розробка конспекту уроку « Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України» лас 2. Підготовка тестів до теми: «Українські землі у складі Австро-Угорщини в д.п. 19 ст.». Розсилання у чат-групу ( Viber) «9 клас» 3. Консультації в чат-групі «10 – А» | 08.00-09.00 09.00 10.00-11.00 13.00- 14.00 | Параграфи 18 Група ( Viber) |
11. | 01.04 | 1. Підготовка матеріалів до уроку Історії України 9 клас на тему: «Соціально- економічний розвиток в складі Російської імперії» 2. Перевірка домашніх завдань учнів 5 класу | 08.00 – 09.00 09.00 – 10.00 | Групи ( Viber) 9-А клас, 9 – Б Перегляд домашнього завдання Група ( Viber ) 5 класи |
12. | 02.04 | 1. Розробка і розміщення у вайбері завдань для учнів на період карантину. 2. Підготовка матеріалів для учнів 9 класу на тему « Спроби модернізації Османської імперії» 3. Консультації з учнями в телефонному режимі 4. Розробка конспекту уроку до теми: «Західноукраїнські землі» | 08.00 – 09.00 09.00 – 10.00 10.00 – 11.00 11.00 – 12.00 | Групи ( Viber): 9 – А, 8 клас,. Перегляд відео-уроків |
Коментарi