Повернутися до звичайного режиму

Індивідуальний план роботи під час карантину

(12.03.2020 – 03.04.2020)

вчителя початкових класів Клим Тетяни Василівни

№ п/п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1. 12.03.2020 1. Розміщення завдань для учнів 3 класу в соціальній мережі Viber . 3.Співпраця з класними керівниками (постійно). 3. Корекція навчального плану на період карантину..ЯДС (1кл.) 09.00–10.00 10.00-12.00 12.00-13.00 1.Основи здоров'я (3кл.) :с.102 -105, робота в зошиті.по темі 1 Природознавство:(3 кл.)– , відповіді на питання, робота у зошиті. Я у світі (3кл.) Навчальний проект «Подорожуємо Україною». ЯДС (1кл.) Творча робота завд. підр. ст. 57
2. 13.03.2020 1. Співпраця з учнями та батьками 3 класу у мережі Viber щодо перегляду мультфільму про розповсюдження коронавірусу (https://www.facebook.com/ihor.stepura.official/videos/ 203339550765912/ 2 Підготовка та систематизація посильних навчальних завданнь для виконання учнями під час карантину. 3.Опрацювання методичної літератури. 09.00 –13.00
3. 16.03.2020 1 Розміщення завдань для учнів 1-4 класів у соціальній мережі Viber з природознавства 3-4 КЛ..:ЯДС- 1-2 кл. 2 .Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3 Співпраця з батьками,індивідуальні консультації для батьків,діти яких перебувають на інклюзивному навчанні. 4 Підготовка матеріалів (НУШ).ЯДС 1-2 кл.—інклюзивне навчання 09.00 –10.00 10.00 –11.00 11.00-12.00 12.00 –13.30 ЯДС (2 КЛ.) підручник ст.,104-105,анал. в зош. ЯДС (1кл.) підручн. ст..58 перегляд презентації Муз.мист. 2кл.Послухай музику Землі. Природознавство (3кл.)підручн.ст.144-146 завд.по темі у зошиті «Друга природи». Природознавство (4кл.) підр.ст.143-144 «Водойми України та їх використання» https://www.youtube.com/playlist?list=PLmMdc5EtRgSgzRIdOn6yvSu4coKy6Ofqt https://naurok.com.ua/
4 17.03.2020 1 Опрацювання методичної літератури. 2 . Онлайн консультація для батьків ( Навчання в дистанційній формі). Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час карантину з батьками та учнями ( в онлайн-режимі) 3 Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»(18.00). 9.00 – 12.15 (за вимогою батьків) ЯДС ( 2кл.) підр..ст. 105 у зошиті згідно теми.. Образ.мист.виконання малюнка « Першоцвіти» ЯДС (1кл.)підр.ст.59-60 робота у зошиті https://nus.org.ua/articles/
5. 18.03.2020 1. Розміщення завдань для учнів1,2, 4 класів (соціальна мережа Viber) 2. Підбір дидактичного матеріалу для учнів з інклюзивним навчанням.НУШ. 3.Опрацювання фахової літератури. Опрацювання публікацій на сайті «vseosvita.ua» 4. Індивідуальні консультації для учнів 4 класу в онлайн – режимі. 6.Спільна бесіда з класоводами та батьками про стан здоров'я дітей. 09.00 -10.00 10.00 –11.00 11.00- 12.30 12.30- 13.00 13.00- 13.45 (за вимогою батьків) ЯДС (1кл.) підр.ст.61 творче завд.ст.62. ЯДС (2кл.) підр.ст.106, зошит .. Природознавство (4кл.) підр. ст..146-148. Я у світі (4кл.) «Я – європеєць» https://naurok.com.ua/post/mi-ukra-nci-mi-evropeyci-32-tizhden-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci
6. 19.03.2020 1. Розміщення завдань для учнів3-го класу (соціальна мережа Viber) 2. Дистанційна онлайн-консультація для мами учня 2кл. Ковач Романа (інкл.навч.) 3 Ознайомлення з новинками методики роботи з дітьми ООП.Розроблення завдань для використання на уроках з учнем ООП. 4 Продовження роботи над розробкою нової технології навчання (самоосвіта). 09.00 –11.30 (за вимогою батьків) 11.30- 13.00 1 Основи здоров'я- (3кл.) перегляньте відеоролики та пригадайте правила безпечної поведінки під час карантину https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?v=2NOzH9dopyI 2.Природознавство (зкл) перегляньте презентацію -Нервова система. 3 Я у світі ( 3кл). перегляд презентації. Європейський Союз .
7. 20.03.2020 1. Перегляд вебінару « Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлай-ресурсів». 2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»(запис вебінару). 3. Що потрібно знати батькам.. https://nus.org.ua/wpcontent/uploads/2020/03/5e6a5c3589391829235565.png Опрацювання «Закону про повну загальну середню освіту» 09.00 –12.00 1.Перегляд вебінару: https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv?reg=true «Як захистити себе від коронавірусу»
.8 23.03.2020 1. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів. 2 Публікація методичної розробки на сайті «vseosvita.ua». 3 Пошук, перегляд пропущених та реєстрація на нові актуальні вебінари у мережі інтернет. 09.00 –14.00 Завдання для учнів 1-4 кл. під час канікул. Вести спостереження за змінами в природі працею людей навесні, вести записи стану погоди в зошитах
9. 24.03.2020 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2.Робота на сайтом «vseosvita.ua». 3 Перегляд онлайн-вебінару «Використання сервісу для проведення дистанційних завдань» https://naurok.com.ua/webinar 09.00 –13.00
10 25.03.2020 1. Переляд відео уроків для 2 класу на освітній платформі «ERUDYT.NET» 2 Ознайомлення та освоєння нових сервісів для створення уроків-онлайн в режимі реального часу) 3.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 09.00 –14.00 (https://technofaq.org/posts/2015/05/distance-learning-a-piece-of-cake-with-these-6-best-learning-apps/
11. 26.03.2020 1.Систематизація навчального матеріалів. 2 Вивчення нового підпункту свої теми з самоосвіти, розробка інтерактивних ігор-новинок для використання в освітньому процесі з дітьми. 3.Перегляд вебінару« Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ» 09.00 –13.00 1.Перегляд вебінару: https://www.youtube.com/watch?v=g6TmTnrphj4
12. 27.03.2020 1. Опрацювання методичної літератури підготовка дидактичних завдань для навчання дітей З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У1-2 КЛАСах З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ ЯДС. 2 Знайомство із завданнями для молодших школярів на період карантину на сайті «OSVITA.UA». 3 Розміщення напрацьованого матеріалу в блозі 09.00-13.45
13. 30.03.2020 1 Розміщення завдань для учнів 1-4 класів у соціальній мережі Viber з природознавства 3-4 КЛ..:ЯДС- 1-2 кл. 2 .Робота з сайтами для дітей з порушеннями слуху. http://www.trosti.com.ua/ua/ https://online.tetrada.ua/login . 3 Консультації для батьків в умовах навчання в дистанційній формі. (соціальна мережа Viber) Спільна бесіда з класоводами та батьками про стан здоров'я дітей. 09.00 –10.00 10.00 -11.00 11.00- 13.45 ЯДС. 2 кл.підр. ст.107-108.вивчити прислівя про погоду. Муз. мист.-скачай ,слухай ,співай улюблені пісні. ЯДС 1 кл.підр.ст.63-64 https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o https://www.youtube.com/watch?v=GOPyrnbA3ns Природа 3кл. підр. ст. 147-148 :перегляньте презентацію Природа 4кл. підр. ст. 149-150 : в зошиті по темі.
14. 31.03.2020 1.Розміщення завдань для учнів . (соціальна мережа Viber) 2 . Підбір завдань для учнів 4 класів в умовах навчання дистанційної форми. 3 Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» wehttps://naurok.com.ua/binar/ 09.00 –11.00 11.00 –12.40 12.40 -13.55 ЯДС. 2 кл.підр. ст.107-108. перегляд фото «Примхи природи» ,зошит –згідно теми.. Образотв. мист 2 кл. .Малюнок на тему: «Ні, коронавірус!» ЯДС 1кл. підр.ст.65;робота в зошиті . https://www.youtube.com/watch?v=NCFhxyUuUw4
15. 01.04.2020 1.Розміщення завдань для учнів . (соціальна мережа Viber) 2 . Перегляд вебінару «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу» https://vseosvita.ua/webinar/ekologicnist-u-konteksti-dbajlivogo-stavlenna-do-zdorova-ucasnikiv-osvitnogo-procesu 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 09.00- 10.30 10.30 –11.00 11.00 –13.30 (за вимогою батьків) ЯДС 1 кл.підр.ст.66 https://www.youtube.com/watch?v=qp7F1FQ9Zjo зошит ст. ЯДС. 2 кл.підр. ст.108 Робота в зошиті Як корисні і шкідливі звички впливають на моє здоровя. Природа 3кл. підр. ст. 147-148:перегляньте презентацію,робота в зошиті.
16. 02.04.2020 1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу. 3 Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів». 09.00 –11.00 11.00- 12.00 12.00 –13.45 основи здоровя (3кл.) Корисні підказки.Імунітет https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo Природа 3кл. підр. ст. 149-151: перегляньте презентацію,зошит ст. Природа 4кл. підр. ст. 151-153 :перегляньте презентацію
17 03.04.2020 ,1.Корекція календарно – тематичного планування. .2 Поради (для всіх) як зберегти зоров'яhttps://youtu.be/v94JGKKdvkY 3 .Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» 09.00 –13.50
Кiлькiсть переглядiв: 859

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.