Індивідуальний план роботи під час карантину

(12.03.2020 – 20.03.2020)

Лебедєвої Оксани Юріївни,

вчителя української мови та літератури , зарубіжної літератури Негровецького НВК І-ІІІ ст.ім.В.Росохи

№ з/п Дата Зміст роботи
12.03 1. Складання індивідуального плану роботи на період з 12.03.2020-20.03.2020 р. 2. Корекція календарно-тематичного планування на період карантину.
13.03 Перевірка зошитів з української мови 7 , 8 класи.
1 16.03 Українська мова (Онлайн консультація) ( 7 клас) Не і ні з прислівниками https://youtu.be/f8urU8cWhqo?t=13 Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 203, виконати вправи 441-447, с 204- 205.
2 Українська мова ( 8 клас) Відокремлені означення. https://youtu.be/B6yd0xHhtpo Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 36, виконати вправи 1- 2, с. 124- 125
3 Зарубіжна література ( 6 класи) Дописати твір «Відгук на прочитаний твір» (повість В. Короленка « Сліпий музикант»)
1 17.03 Українська література(Онлайн консультація) ( 8 клас) Проблема волі людини та можливостей її здобуття в повісті Михайла Коцюбинського « Дорогою ціною». https://youtu.be/ckU19emW4PE Прочитати повість М. Коцюбинського « Дорогою ціною»
2 Українська мова ( 8 клас) Відокремлені означення. https://youtu.be/B6yd0xHhtpo Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 36, виконати вправи 3, 4,6, с. 126- 127
3 Українська література ( 6- Б клас) Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. Опрацювати статтю підручника с. 157, прочитати Розділи 1-5 повісті « Митькозавр з Юрківки, або химера Лісового озера». https://youtu.be/ZxG2Sfe2zaQ Виконати завдання підручника с. 171-172
1 18.03 Українська мова (Онлайн консультація) ( 8 клас) Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 37, виконати вправи 1, 2,5, с. 128- 129
2 Українська література ( 8 клас) Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив повісті Михайла Коцюбинського « Дорогою ціною» https://youtu.be/OS6KuczYn04.Дати відповіді на запитання : підручник с. 119
3 Українська мова ( 7 клас) И та і в кінці прислівників. Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 195, виконати вправи 420-423, с. 195- 196.
4 Зарубіжна література ( 6 класи) 6 клас Контрольна робота Людські стосунки 1.Події в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий»відбуваються: А) у канцелярії; Б) на вокзалі; В) на вулиці. 2. Назвіть чин товстого: А) таємний радник; Б) титулярний радник; В) столоначальник. 3. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Хамелеон»: А) авторська розповідь; Б) діалоги героїв; В) розповідь від імені вигаданого оповідача. 4. Назвіть художню деталь, яка свідчить про зміну позиції поліцейського наглядача щодо «справи»: А) решето з аґрусом; Б) нова шинель; В) закреслення в протоколі. 5. В оповіданні Джека Лондона «Жага до життя» розповідається про події часів американської: А) «золотої лихоманки»; Б) «голодної лихоманки»; В) «золотої доби». 6.Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя»: А) Білл; Б) Джек; В) не має імені. 7. Безіменного героя оповідання Джека Лондона «Жага до життя» підібрав: А) військовий корабель; Б) китобійне судно; В) рибальська шхуна. 8. Прізвище старого дядька, який опікувався хлопчиком(В.Короленко «Сліпий музикант»): а) Тищенко; б) Яценко; в) Луценко. 9. Влітку хлопчик з дядьком Максимом покинули маєток і поїхали(В.Короленко «Сліпий музикант»): а) на навчання в Київ; б) дядько віддав його ходити зі сліпим бандуристом; в) на навчання в Петербург. 10. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»: а) батько; б) дядько Максим; в) мати. 11.Хто з перелічених письменників сів за шкільну парту у 19 років? А) А. Чехов; Б) Дж. Лондон; В) В. Короленко; Г) І. А Крилов 12.Петрусь Попельський усвідомив «усю жахливість своєї сліпоти»… А) після знайомства з Евеліною; Б) після подорожі до Почаївської лаври; В) після народження сина; Г) після спілкування із сліпим дзвонарем 13. Розкажіть про зв'язок життя і творчості В. Короленка з Україною. 14.Від імені Білла розкажіть про його поневіряння ( Джек Лондон «Жага до життя»).
1 19.03 Українська література(Онлайн консультація) ( 6- б клас) Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом https://youtu.be/rjcTWOaW0Ks. Прочитати 6- 9 розділи повісті . Виконати завдання підручника с. 171-172
2 Українська мова ( 7 клас) И та і в кінці прислівників. Опрацювати теоретичний матеріал підручника с. 195, виконати вправи 424-427, с. 196- 197.
1 20.03 Українська література(Онлайн консультація) ( 6- б клас) Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом Виконати завдання підручника с. 184- 185
2 Українська мова ( 7 клас) https://youtu.be/94MYKSOHMG4 Увага!!! Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників вага! У прислівниках, утворених від прикметників і дієприкметників, у кінці переважно пишеться -о: близько, ясно, синьо, свіжо, творчо. Однак зрідка, зокрема після шиплячих, прислівники мають закінчення -е: боляче, гаряче, вороже, неминуче. Завдання Вправа 1 Прочитайте прислівники. Запам’ятайте правопис кінцевих літер. Голосно, дуже, міцно, низько, дбайливо, весело, повільно, ніжно, тихо, погоже, довго, легко, добряче, нерухомо, пожовкло, хвилююче, задумано, зажурено, залякано, стомлено, стисло, закохано, зачаровано, порожньо, схвильовано, невсипуче, завше, рішуче, сліпуче, таємниче, непосидюче, неохоче, терпляче, щонайгірше. Вправа 2 Утворіть від поданих прикметників і дієприкметників прислівники на -о, -е. Складіть із ними речення. Обґрунтуйте вживання кінцевих літер -о, -е у прислівниках. Непроханий, нежданий, несміливий, заквітчана, мила, лагідний, чарівний, ніжний, добрий. У твоєму віці хлопчики здебільшого хочуть бути в хлопчачому товаристві, а дівчатка — у дівчачому. Вважають, що з однолітками іншої статі їм спілкуватися негож(о, е). І через це іноді багат(о, е) втрачають. Так, один твій ровесник усе літо навмисн(о, е) усамітнювався лише тому, що принципово не грався з дівчатками. А одна дівчинка відмовилася від цікавої подорожі через те, що там були переважно, е) хлопці. Однак і дівчатам, і хлопцям варто ставитися один до одного терпляч(о, е), бо в них є чимал(о, е) спільних інтересів, уподобань, захоплень (За підручником «Основи здоров’я» Т. Воронцової та ін.).
Кiлькiсть переглядiв: 836

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.