Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 06. 04 по 24. 04. 2020
вчителя історії ,правознавства та громадянської освіти
Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім..В.Росохи
Ворона Миколи Юрійовича
№ /з п | Дата | Зміст роботи | Час роботи | Примітки |
1 | 06. 04 | 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 9-х(Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх), 11-х (Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр..) класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі | 8. 00 – 11. 00 | Освітня платформа «На урок» Група (Viber) Освітня платформа «На урок» Фейсбук Освітня платформа «Всеосвіта» |
2 | 08. 04 | 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х(Урок повторення й узагальнення за розділом VI) – 11-х (Суспільно-політичне життя 2005-2009 рр.). класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів) | 8. 00 – 11. 00 | Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок» Освітня платформа «На урок» Група (Viber) |
3 | 09. 04 | 1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 10 х(Інтеграція та глобалізація)- 11-х (Конституційні зміни. Суспільно-політичне життя України 2010-2013 рр.) класів 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 6.Фіксування результатів роботи учнів | 8. 00 - 11.00 | Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок» Група (Viber) Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Фейсбук, Телеграм… |
4 | 13. 04 | 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 9-х (Кримі-нальна відповідальність неповнолітніх), 11-х (Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі | 9.00. – 12.00 | Інтернет-ресурси Група (Viber) Освітня платформа «Всеосвіта» |
5 | 15. 04 | 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х(Витоки та процес європейської інтеграції.) – 11-х (Практичне заняття. Основний Закон України: умови створення й аналіз основних положень.). класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів) | 9.00. – 12.00 | Освітня платформа «На урок» Платформи Google Освітня платформа «На урок» Телеграм Prometeus |
6 | 16. 04 | 1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 10 –х(Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.)- 11-х(Історія рідного краю. )класів 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 6.Фіксування результатів роботи учнів | 9.00. – 12.00 | Інтернетресурси Освітня платформа «На урок» Prometeus |
7 | 22.04 | 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання. 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х (Поняття міжнародних відносин.), 11-х(Узагальнення за Розділом 5. Становлення України як незалежної держави) класів 3.Фіксування результатів роботи учнів | 8. 00 - 11. 00 | Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Освітня платформа «Всеосвіта» Група (Viber) |
8 | 23.04 | 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10 –х (Особливості міжнародного права.) 11-х (Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України.)класів 3.Фіксування результатів роботи учнів | 8. 00 - 11. 00 | Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Фейсбук,Група (Viber) |
Коментарi