Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 06. 04 по 24. 04. 2020

вчителя історії ,правознавства та громадянської освіти

Негровецького НВК І-ІІІ ст. ім..В.Росохи

Ворона Миколи Юрійовича

№ /з п Дата Зміст роботи Час роботи Примітки
1 06. 04 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 9-х(Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх), 11-х (Міжнародні відносини в 1970—1980-ті рр..) класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі 8. 00 – 11. 00 Освітня платформа «На урок» Група (Viber) Освітня платформа «На урок» Фейсбук Освітня платформа «Всеосвіта»
2 08. 04 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х(Урок повторення й узагальнення за розділом VI) – 11-х (Суспільно-політичне життя 2005-2009 рр.). класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів) 8. 00 – 11. 00 Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок» Освітня платформа «На урок» Група (Viber)
3 09. 04 1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 10 х(Інтеграція та глобалізація)- 11-х (Конституційні зміни. Суспільно-політичне життя України 2010-2013 рр.) класів 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 6.Фіксування результатів роботи учнів 8. 00 - 11.00 Освітні платформи «Всеосвіта», «На урок» Група (Viber) Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Фейсбук, Телеграм…
4 13. 04 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 9-х (Кримі-нальна відповідальність неповнолітніх), 11-х (Завершення «холодної війни». Міжнародні відносини наприкінці XX — на початку XXI ст.класів 4.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі 9.00. – 12.00 Інтернет-ресурси Група (Viber) Освітня платформа «Всеосвіта»
5 15. 04 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х(Витоки та процес європейської інтеграції.) – 11-х (Практичне заняття. Основний Закон України: умови створення й аналіз основних положень.). класів 3.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів) 9.00. – 12.00 Освітня платформа «На урок» Платформи Google Освітня платформа «На урок» Телеграм Prometeus
6 16. 04 1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 3.Розробка та розсилка завдань учням 10 –х(Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.)- 11-х(Історія рідного краю. )класів 5. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. 6.Фіксування результатів роботи учнів 9.00. – 12.00 Інтернетресурси Освітня платформа «На урок» Prometeus
7 22.04 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання. 2.Розробка та розсилка завдань учням 10-х (Поняття міжнародних відносин.), 11-х(Узагальнення за Розділом 5. Становлення України як незалежної держави) класів 3.Фіксування результатів роботи учнів 8. 00 - 11. 00 Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Освітня платформа «Всеосвіта» Група (Viber)
8 23.04 1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів 2.Розробка та розсилка завдань учням 10 –х (Особливості міжнародного права.) 11-х (Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України.)класів 3.Фіксування результатів роботи учнів 8. 00 - 11. 00 Інтернет-ресурси Освітня платформа «На урок» Фейсбук,Група (Viber)
Кiлькiсть переглядiв: 205

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.