Відбувся семінар-практикум практичних психологів

27 листопада 2014 року на базі Негровецької ЗОШI-IIIступенів відбувся районний семінар-практикум за участю практичних психологів та соціальних педагогівна тему:„Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами”.

Головною метою соціального розвитку сучасного суспільства є повага до людського розмаїття, встановлення принципів солідарності та безпеки, що забезпечує захист та повну інтеграціюу соціум усіх верств населення, в тому числі й осіб з обмеженими можливостями.Однією з таких форм навчання є інклюзивне навчання, якгнучка, індивідуалізована система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими навчальними потребами в умовах загальноосвітнього закладу за місцем проживання спільно з їх здоровими однолітками. З метою поглиблення знань психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами
Основним із головних завдань інклюзії є відгук на широкий спектр освітніх проблем у шкільному середовищі та поза його межами.

Адже головною метою психолого-педагогічного супроводу є формування позитивної думки дітей з особливими освітніми потребами, сприяння розвитку їх індивідуальних рис, самопізнанню, самореалізації та інтеграції в суспільство, нормалізація порушень фізичного й психічного розвитку. Особливо важливим є сприймання школи учнями даної категорії дітей не тільки як джерела знань, а й як місця, де їм цікаво, де вони комфортно почуваються та можуть проявити свої здібності, відчути власну успішність і отримати необхідну підтримку. Функція психолога зробити так, щоб кожен учень щодня йшов до школи не тільки тому, що ,,повинен", а й тому, що ,,хоче" і ,,може" добре вчитися.

План проведення семінару-практикуму практичних психологів та соціальних педагогів

  • 9.00. Зустріч учасників семінару

/Files/images/sam_0507.jpg

  • 9.25. Відкриття семінару .

Про необхідність активізації роботи психологів та соціальних педагогів, створення умов для надання учням з особливими освітніми потребами психологічної допомоги, посилення уваги до них говорилаМаслей О. Ф., методист відділу освіти з психологічної служби, завідувач РПМПК ,а також ознайомила з планом роботи семінару-практикуму.

/Files/images/sam_0520.jpg

9.35. Презентація школи.


Ярема В. В.,директор Негровецької ЗОШI-IIIст.

9.45 .Важливою темою у роботі семінару було питання з попередження насильства над дітьми. Про співпрацю соціальних служб з психологічною службою району виступили завідувач сектору опіки, піклування та усиновлення служби у справах дітей Ільницький А.М. та головний спеціаліст Міжгірського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Стриженюк С.С.

/Files/images/sam_0527.jpg/Files/images/sam_0528.jpg

10.05. Особливості роботи психологів з попередження жорстокого поводження з дітьми презентувала присутнім психолог Міжгірської СЗОШ І-ІІІ ст. ім.А.Волошина Шовак Н.В.

/Files/images/sam_0530.jpg

10.15. Про організаційно-методичні аспекти роботи асистента вчителя у сфері забезпечення здобуття якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами розповів Беля В.В., асистент вчителя Негровецької ЗОШ І-ІІІ ст.

/Files/images/sam_0532.jpg

  • 10.25. Мультимедійне тренінгове заняття ,,Пізнай себе і ти побачиш - світ прекрасний…" в інклюзивному 8 – А класі провела

Ледней М. В., практичний психолог Негровецької ЗОШI-IIIст.

Головною метою заняття було сприяти розвитку самопізнання, рефлексії й упевненості в собі, створити умови для виникнення готовності до сприйняття почуттів інших людей і до вираження власних почуттів, допомогти отримати досвід позитивної взаємодії між учнями в класі. Учні взяли участь у вправах, виконували різноманітні завдання та переглянули відеоролик ,,Притча про двох вовків" , відпочили під приємну музику за допомогою релаксаційної вправи ,,Квітковий дощ". На завершення заняття на учнів чекав сюрприз . За кожне виконане завдання вони отримували конверт із пазлом, а в кінці заняття відкрили конверти і склали спільну фотографію за 5 клас. Кожен учасник тренінгу побував у ролі дітей, які мають обмежені можливості.

/Files/images/sam_0534.jpg/Files/images/cimg1596.jpg/Files/images/cimg1584.jpg

Релаксація ,,Квітковий дощ"
Кожен учасник тренінгу побував у ролі дітей, які мають певні обмежені можливості.
  • 11.15. Виховна година ,,Моя маленька Батьківщина"Кінаш К. В., класний керівник інклюзивного 4- А класу

Учень з особливими освітніми потребами за допомогою асистента вчителя пише листа батькові, який знаходиться на даний час в зоні АТО.



/Files/images/sam_0523.jpg

Під час обговорення
  • 11.50. На семінарі детально проаналізовано результати районного анкетування учнів 9-10 класів «Молодь і протиправна поведінка», зроблено відповідні висновки та вироблено практичні рекомендації щодо усунення негативних явищ в учнівському середовищі.
Кiлькiсть переглядiв: 316

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.