Методична робота– важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу. Вона ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів навчально-виховного процесу.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ
1.Глибоке вивчення Конституції України і забезпечення правового виховання школярів.
2.Виконання вимог Закону України «Про освіту».
3.Забезпечення міцних знань, практичних умінь і навичок з усіх предметів державного компоненту.
4.Здійснення виховання у відповідальності до завдань національно-культурного відродження, ідеї служіння Богові і Україні.
5.Здіснення основних напрямків державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ ст..) .
6.Вивчення і використання в практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
7.Наукова організація навчально-процесу в школі, виконання навчальних програм, вивчення та аналіз стану викладання, рівня якості знань, умінь, практичних навиків і вихованості учнів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу.
8.Виконання пропозицій органів управління освітою, інспекторських перевірок, рішень педагогічної ради, положень статуту школи.
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
1.Міжшкільні методичні об’єднання.
Форми проведення роботи: - проведення відкритих уроків; - оперативні методичні наради; - консультації, співбесіди; - взаємовідвідування уроків.
2.Методичні об’єднання класних керівників і вчителів початкових класів. Форми проведення роботи: - відкриті виховні заходи; - оперативні виховні заходи; - консультації, співбесіди.
3.Школа молодого вчителя.
Форми проведення роботи: - наставництво; - стажування; - консультації; - самоосвіта; - взаємовідвідування уроків.
4.Група науково-педагогічної інформації.
Форми проведення: - оперативні методичні наради; - впровадження передового педагогічного досвіду; - огляд педагогічних видань.
5.Психохолого-педагогічний семінар.
Форми проведення: - науково – практичні конференції; - зустріч із науковцями, працівниками культури.
6. Школа педагогічної майстерності.
Форми проведення: - проведення відкритих уроків; - консультації; - заходи в рамках всіх структур методичної діяльності.
ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Шкільні методичні об’єднання працюють згідно планів (додається).
Організувати вивчення колективом роботи вчителів школи з проблеми "Особистісно орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку вчителя й учнів"за такими напрямками:
- впровадження педагогічних технологій навчання учнів;
- інтерактивні методи навчання;
- розвинене навчання в системі педагогічних інновацій;
- особисто орієнтований напрямок розвитку школи;
- технологія особистісно орієнтованого уроку;
- психологія особистісно орієнтованого навчання;
- про побудову навчальних занять на основі особистісно орієнтованого підходу;
- організація та проведення групових форм навчання.
Коментарi