Основні цінності шкільного виховання
- ДУХОВНІСТЬ- християнські цінності з Біблії, практичні і живі Віра, Надія, Любов, розуміння світу з позицій існування і ролі Бога в ньому.
- ЗАПИТАННЯ- не страшно, якщо ми не маємо відповіді на всі "Чому? Як? Для чого?", але страшно, коли ми вирішили, що знаємо все і не маємо потреби у пошуку і зростанні.
- ДІАЛОГ- право на висловлення власної точки зору мають всі. Розмаїття думок є не проблемою, а можливістю обрати найкращий шлях до успіху.
- ПОМИЛКИ- вони можуть стати корисними, якщо ми не соромимось і не приховуємо їх, але прагнемо робити висновки і вчитися на них, змінюючись на краще.
- ПАРТНЕРСТВО- ми уникаємо домінування "вертикальних" стосунків у системах "адміністрація - вчителі" і "вчителі - учні", але прагнемо бути партнерами, в однаковій мірі зацікавленими в досягненні спільної мети.
- ВИБІР- одноманітність - смерть, різноманітність - життя, вибір - спроба врахувати індивідуальні здібності і можливості як учнів, так і вчителів.
- ДОВІРА- замість суворого контролю. Вона не відміняє контроль, але робить наголос на необхідності самоконтролю, на формуванні "внутрішньої якості".
- ІНІЦІАТИВА- замість примусу і команд. Ініціативні вчителі мають стати взірцем для зростання ініціативних учнів.
Коментарi